6 کتابفروشی مجری طرح بهارانه کتاب در زنجان

به گزارش دَبی بلاگ، محمود علیمحمدی، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: طرح بهارانه کتاب از دیروز 20 اردیبهشت ماه در زنجان همزمان با سراسر کشور شروع شد.

6 کتابفروشی مجری طرح بهارانه کتاب در زنجان

وی با اشاره به اینکه در زنجان 6 کتابفروشی آمادگی خود را برای شرکت در این طرح اعلام نموده اند، اضافه نمود: پاتوق کتاب زنجان با مدیریت محمد رضاخانی، شهر کتاب زنجان با مدیریت جواد فرجیان، کتابکده فرهنگ با مدیریت محمدرضا تقدسی، کتابشهر خرمدره، با مدیریت سعید میرزاخانی، کتاب بهمن ابهر با مدیریت محمد حسن عاشری و کتابفروشی منهاج، مجری این طرح است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در این دوره از طرح بهارانه کتاب 99، سقف مجاز خرید برای هر خریدار 150 هزار تومان است، اضافه نمود: خریدار می تواند در چند نوبت و از چند کتاب فروشی، علاوه بر کتاب های عمومی و کودک و نوجوان، کتاب های دانشگاهی را با 20 درصد تخفیف از کتاب فروشی های عضو طرح خریداری کند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح بهارانه کتاب با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا اجرایی می گردد، توضیح داد: قطعا در اجرای این طرح فاصله گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی ها نیز رعایت خواهد شد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هدف اصلی طرح، حمایت از کتابفروشی های کوچک است، اضافه نمود: برای کتاب فروشی های عظیم که به طور مجازی در طرح شرکت می نمایند، در پنل بهارانه بخش ویژه ای پیش بینی شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8620

به "6 کتابفروشی مجری طرح بهارانه کتاب در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 کتابفروشی مجری طرح بهارانه کتاب در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید