4 سهمیه ای شدن 4 لیگ برتر اروپا از فصل 19-2018 لیگ قهرمانان

به گزارش دَبی بلاگ، چهار لیگ برتر فوتبال باشگاهی اروپا از دو فصل آینده هر یک چهار نماینده در رقابت های لیگ قهرمانان خواهند داشت.

4 سهمیه ای شدن 4 لیگ برتر اروپا از فصل 19-2018 لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام نمود چهار لیگ سطح بالای قاره سبز از فصل 19-2018 هر یک به طور اتوماتیک چهار سهمیه حضور مستقیم در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت و نیازی به حضور در مرحله مقدماتی و پلی آف این رقابت ها نخواهند داشت. بدین ترتیب تیم های اول تا چهارم لیگ برتر انگلیس، لالیگای اسپانیا، سری A ایتالیا و بوندس لیگای آلمان از دو فصل آینده به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهند یافت.

همچنین طبق قوانین جدیدی که یوفا وضع نموده است، قهرمان لیگ اروپا مستقیماً به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می نماید. این در حالی است که در حال حاضر قهرمان لیگ اروپا باید در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند، مگر اینکه مدافع قهرمانی این رقابت ها جزو چهار تیم دارای سهمیه لیگ قهرمانان لیگ کشورش نیز باشد.

این اتفاق فصل گذشته رخ داد زمانی که رئال مادرید نه تنها به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان بلکه به عنوان نایب قهرمان لالیگا سهمیه حضور در مرحله گروهی رقابت های این فصل را کسب کرد و به این ترتیب سویا به عنوان قهرمان لیگ اروپا از شرکت در پلی آف معاف شد و مستقیماً در مرحله گروهی حضور پیدا کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5531

به "4 سهمیه ای شدن 4 لیگ برتر اروپا از فصل 19-2018 لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 سهمیه ای شدن 4 لیگ برتر اروپا از فصل 19-2018 لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید