257 نفر در بوشهر به کرونا مبتلا هستند

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکى بوشهر گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در بوشهر تا 12 اردیبهشت به 257 نفر رسید.

257 نفر در بوشهر به کرونا مبتلا هستند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزارى دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکى بوشهر، سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکى بوشهر گفت: مجموع افراد مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز گذشته، 12 اردیبهشت ماه به عدد 257 رسیده است.

کشمیری با اشاره به بهبودی قطعی 145 بیمار گفت: در حال حاضر 17 بیمار کرونا مثبت در بیمارستان های استان بوشهر بستری و 84 بیمار نیز باحال عمومی خوب در مراقبت خانگی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکى بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر 58 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، جزئیات افراد جدید را چنین بیان نمود: از 8 بیمار جدید 4 مورد در شهرستان دشتستان، 3 مورد شهرستان بوشهر و یک مورد در شهرستان دیّر به ثبت رسید که همه آن ها در مراکز بیماریابی شناسایی شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

وى ادامه داد: در شهرستان دشتستان دو خانم 61 و 41 ساله، یک آقای 40 ساله و یک دختر 5 ساله، در شهرستان بوشهر سه آقای 44، 42 و 26 ساله و در شهرستان دیّر نیز یک آقای 40 ساله به لیست مبتلایان جدید کرونا در استان افزوده شدند.

کشمیری شرح داد: دلیل اصلی آلوده شدن افراد جدید در درجه اول ارتباط با فرد آلوده و عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و در درجه دوم مسافرت است.

وی با بیان اینکه دورهمی ها و دیدوبازدید های مردم نگران کننده است، مطرح کرد: باید باور داشته باشیم که کرونا و خطر انتقال کرونا هنوز از بین نرفته است و آمار های چند روز اخیر تائید کننده این موضوع است.

کشمیری گفت: هرچند افزایش بیماریابی در مراکز شهرستانی موجب کشف افراد بدون علامت شده، اما افزایش تعداد بیماران بستری نیز نگران کننده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8386

به "257 نفر در بوشهر به کرونا مبتلا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "257 نفر در بوشهر به کرونا مبتلا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید