یک ایرانی برترین مکمل گابریل ژسوس در آرسنال

به گزارش دَبی بلاگ، تیم فوتبال آرسنال برای جذب مهاجم ایرانی تیم پورتو در انتظار باز شدن پنجره جابجایی ژانویه است.

یک ایرانی برترین مکمل گابریل ژسوس در آرسنال

خرید تابستانی آرسنال با گابریل ژسوس از منچسترسیتی بسیار مثبت بود، زیرا این مهاجم در 11 بازی اول خود برای این باشگاه 5 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است. با وجود این، گزارش های اخیر نشان می دهد آرسنالی ها قصد دارند مهدی طارمی مهاجم پورتو را در ژانویه به خدمت بگیرند.

این بازیکن 30 ساله در دوحه احتمالاً در سمت راست خط هجومی تیم ملی ایران بازی خواهد نمود و بزرگ ترین تهدید ایران برای انگلیس به شمار میرود. میکل آرتتا، سرمربی تیم آرسنال درحال کوشش بسیار است که وی را برای تیمش خریداری کند و او را برترین مکمل گابریل ژسوس، دیگر مهاجم برزیلی معروف این تیم به شمار میرود که می توانند در کنار یکدیگر برترین زوج ممکن را شکل بدهند. وی با 296 بازی باشگاهی در طول دوران حرفه ای خود، 148 بار پیروز به گلزنی شده و 77 پاس گل داده است.

این بازیکن ایرانی در 12 بازی در تمام رقابت های این فصل، 7 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است که نشان از استعداد هجومی آشکاری دارد که در طول دوران بازی اش نشان داده است. عملکرد او در 9 مسابقه که او در لیگ بازی نموده است، امتیاز کلی 7.71/10 را از WhoScored کسب نموده که او را به بالاترین امتیاز در پورتو تبدیل نموده است. این رتبه بسیار نزدیک به امتیازی است که گابریل ژسوس در این فصل لیگ کسب نموده است (7.73/10) که او را به عنوان بالاترین امتیاز آرسنال معرفی می نماید.

با توجه به آمار گلزنی دو مهاجم در هر شوت یکسان (0.17) در این فصل، معین می گردد که آن ها چقدر می توانند در تیم میکل آرتتا مشارکت قوی ایجاد نمایند. بعلاوه، سن و تجربه طارمی می تواند او را به یک بازیکن هجومی مفید برای ژسوس تبدیل کند تا با او بازی کند و از او یاد بگیرد، و بعلاوه آرسنال را تبدیل به یک تیم تهاجمی مرگبارتر می نماید.

طارمی که به وسیله ریو فردیناند به خاطر یک گل که فصل گذشته در لیگ قهرمانان مقابل چلسی به ثمر رساند، تمجید شد، مطمئناً از اعتبار هجومی برخوردار است تا بتواند به تیم آرتتا اضافه گردد. در حالی که پورتو مشتاق نگه داشتن اوست، اگر فرصتی برای جذب مهاجم در پنجره جابجایی ژانویه آینده ایجاد گردد، دقیقا فرصتی است که آرسنال در پی آن است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 27488

به "یک ایرانی برترین مکمل گابریل ژسوس در آرسنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ایرانی برترین مکمل گابریل ژسوس در آرسنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید