یحیی را فقط به تیم ملی می دهیم، منتظر لیست سرمربی هستیم

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو که برای تماشای بازی پرسپولیس مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، به خبرنگاران گفت: با دعوت انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس به ورزشگاه آمده بودم تا بازی را تماشا کنم و هیچ دلیل خاص دیگری وجود نداشت.

یحیی را فقط به تیم ملی می دهیم، منتظر لیست سرمربی هستیم

وی در خصوص اینکه یحیی گل محمدی هم از تیم ملی و هم از پرسپولیس پیشنهاد دارد، گفت: اگر بحث تیم ملی ایران باشد مطمئنا یحیی را به تیم ملی خواهیم داد اما در غیر این صورت گل محمدی در شهر خودرو باقی خواهد ماند و تا زمانی که قرارداد دارد ما در خدمت او هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود امید عالیشاه در نیم فصل به شهر خودرو خواهد پیوست گفت: در خصوص هیچ صحبتی صورت نگرفته و این موضوع را از شما می شنوم.

مدیرعامل شهر خودرو در پاسخ به این سئوال که گفته می شود چند بازیکن شهرخودرو خواستار جدایی هستند، شرح داد: تا دوشنبه تمرینات ما تعطیل است و بعد از آن قرار است که سرمربی تیم لیست ورودی و خروجی ها را به ما ارائه کرده تا بر اساس آن کارمان را آغاز کنیم.

وی در خاتمه اظهار داشت: شهر خودرو با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم نتایجی به مراتب بهتر از نیم فصل اول بگیریم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4845

به "یحیی را فقط به تیم ملی می دهیم، منتظر لیست سرمربی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی را فقط به تیم ملی می دهیم، منتظر لیست سرمربی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید