گزارش نو استان انتاریو: انتخاب 6850 متقاضی در سال 2018 برای اقامت دائم

به گزارش دَبی بلاگ، در جدیدترین گزارشی که برنامه مهاجرت استانی انتاریو منتشر نموده است اعلام شده که طی سال 2018 استان انتاریو 6850 متقاضی اکسپرس انتری را برای اقامت دائم انتخاب نموده است. لازم به ذکر است برنامه مهاجرت استانی انتاریو که به اختصار OINP هم خوانده می گردد جزو برنامه هایی است که هر ساله به این استان اجازه می دهد تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کند.

گزارش نو استان انتاریو: انتخاب 6850 متقاضی در سال 2018 برای اقامت دائم

برنامه مهاجرت استانی انتاریو بزرگترین بخش برنامه مهاجرت استانی فدرال است که با سایر استان ها و نواحی کانادا برای توزیع گسترده تر مزایای مالی مهاجرت در سطح کانادا همکاری می نماید. این گزارش که در تاریخ 22 فوریه منتشر شده است بیان می نماید که این تعداد 6850 متقاضی که در سال 2018 انتخاب شده اند همراه با اعضای خانواد هشان باعث ورود 13571 مهاجر نو به داخل کانادا می گردد.

اکسپرس انتری

حدود 50 درصد از متقاضیان منتخب در سال 2018 متقاضیان داخل اکسپرس انتری دولت کانادا بوده اند. سیستم اکسپرس انتری هم سیستم سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها یک ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

لازم به ذکر است برنامه مهاجرت استانی انتاریو سه جهت مهاجرتی مرتبط با اکسپرس انتری دارد: اولویت های سرمایه انسانی، اسکیلد ورکر فرانسوی زبان و مشاغل فنی. این جهتهای مهاجرتی به OINP اجازه می دهند تا در صف انتظار اکسپرس انتری در پی متقاضیان واجد شرایط بگردد و از آنها برای تقاضا جهت انتخاب استانی شدن به منظور دریافت اقامت دائم دعوت کند.

در این بین، جهت مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی فعال ترین جهت در سال 2018 بوده است و در این سال، 2190 متقاضی را انتخاب نموده است. به وسیله جهت مشاغل فنی هم 648 متقاضی انتخاب شده اند و به وسیله جهت مهاجرتی اسکیلد ورکر فرامسوی زبان هم 387 متقاضی. اولین گام برای اینکه از طریف برنامه مهاجرت استانی انتاریو در نظر گرفته شوید، ارائه پروفایل اکسپرس انتری است.

مشاغل بخش فناوری؛ بیشترین تعداد منتخب

استان انتاریو اعلام نموده است که حدود یک چهارم متقاضیان منتخب سابقهکار یا پیشنهاد شغل خود را در بخش فناوری اعلام کره است. این مشاغل عبارت اند ازمهندسین و طراحان نرم افزار، برنامه نویسان، توسعه دهدگان رسانه های تعاملی(اینترکتیو) ، تحلیگران سیستم های قناوری اطلاعات و مشاوران فناوری.

متولدین هند؛ بیشترین تعداد منتخب

بعلاوه، در این گزارش تعداد منتخبین از کشورهای مختلف ارائه شده است.متقاضیان متولد هند بیشترین تعداد منتخبین را داشته اند. در جدول زیر آمار ده کشوربرتر از لحاظ تعداد منتخبین از طرف استان انتاریو ارائه می گردد.

تعداد منتخبینکشورها
2651هند
1424چین
303کره جنوبی
203برزیل
158نیجریه
124پاکستان
111ایران
110فیلیپین
105الجزایر
94مراکش

پیشنهاد شغل؟

تنها 36 درصد متقاضیان منتخب پیشنهاد شغل از طرف کارفرمای داخل انتاریو داشته اند و تنها سه جهت از هشت جهت غیربیزنسی که در سال 2018 دعوتنامه صادر نموده اند احتیاجمند پیشنهاد شغل هستند. لازم به ذکر است سه جهت مهاجرتی OINP که با اکسپرس انتری مرتبط هستند پیشنهاد شغل را جزو شرایط خود اعلام ننموده اند. جهت مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی این انعطاف پذیری را دارد که متقاضیان اکسپرس انتری را بر اساس احتیاجهای بازار کار انتاریو انتخاب کند.

برنامه مهاجرت استانی انتاریو اعلام نموده استکه هنوز سهمیه خود را برای سال 2019 دریافت ننموده است. اما با این وجود تا اینجایسال 2019 فعال بوده و مثلا به وسیله جهت مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی برای1494 متقاضی دعوتنامه صادر نموده است.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19763

به "گزارش نو استان انتاریو: انتخاب 6850 متقاضی در سال 2018 برای اقامت دائم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش نو استان انتاریو: انتخاب 6850 متقاضی در سال 2018 برای اقامت دائم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید