کواچ: گاهی ترجیح می دهم بد بازی کنیم اما ببریم، لواندوفسکی رهبر واقعی تیم است

به گزارش دَبی بلاگ، نیکو کواچ، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از روبرت لواندوفسکی به عنوان رهبر این تیم یاد کرد.

کواچ: گاهی ترجیح می دهم بد بازی کنیم اما ببریم، لواندوفسکی رهبر واقعی تیم است

به گزارش خبرنگاران، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت در رقابت های بوندس لیگا، قدرت رقیب و نقاط مثبت باواریایی ها را مورد اشاره قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ درباره بازی گفت: سه بازی از اینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا را دیدم و به نظرم طرفداران این تیم عالی بودند. طرفداران فرانکفورت جوی عالی خلق می کنند. البته ما هم طرفدارانی عالی داریم و می دانم آنها چقدر برای ما و من مهم هستند.

مایلم در دوئل ها جدیت بیشتری ببینم.، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: باید کاملاً بیدار و هوشیار باشیم. فرانکفورت تیمی عالی است و ما هم اخیراً مقابل مدعیان عملکردی خوب داشته ایم. ما برد می خواهیم و باید زیبا بازی کنیم. البته ترجیح می دهم به جای انجام بازی زیبا توأم با شکست، خوب بازی نکنیم، اما ببریم.

کواچ در مورد آخرین وضعیت شاگردانش گفت: خاوی مارتینس در تمرینات اخیر حضور داشت. باید ببینیم واکنش بدن او چه خواهد بود و آیا می تواند گزینه ای برای بازی شنبه باشد یا نه. دیگر بازیکنانم آماده هستند.

وی در مورد فرم کنونی تیمش هم بیان نمود: روند خوبی داریم، اما باید بهتر از بازی های اخیر توپ گیری کنیم. چندی قبل درباره لواندوفسکی به صورت کامل صحبت کردیم و معتقدم لوا در بهترین فرم دوران فوتبالش قرار گرفته است. او یک رهبر کامل و واقعی در باشگاه است. از داشتن این بازیکن خوشحال هستیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3744

به "کواچ: گاهی ترجیح می دهم بد بازی کنیم اما ببریم، لواندوفسکی رهبر واقعی تیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: گاهی ترجیح می دهم بد بازی کنیم اما ببریم، لواندوفسکی رهبر واقعی تیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید