کرمی، حجی زواره و حاجی پور فردا به روی شی هاپ چانگ می روند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به اینچئون، رقابتهای تکواندو در این دوره از مسابقات از ساعت 03:30 بامداد به وقت تهران در سالن کانگوا دالمنز شهر اینچئون با برگزاری مبارزات اوزان 49- و 53- کیلوگرم زنان و 74- و 87- کیلوگرم شروع می گردد که از تیم ایران مسعود حجی زواره، یوسف کرمی و سوسن حاجی پور به مصاف رقبای خود می روند.

کرمی، حجی زواره و حاجی پور فردا به روی شی هاپ چانگ می روند

مسعود حجی زواره دارنده مدال طلا و نقره قهرمانی آسیا، اولین نماینده کشورمان است که در وزن 74- کیلوگرم، ابتدا با تام دونگ از ویتنام مبارزه می نماید و در صورت پیروزی یکی از تکواندوکاران هند، نپال و لبنان حریف او خواهند بود.

یوسف کرمی سرگروه تیم ملی کشورمان در فینالی زودهنگام با جسور بایکازوف دیدار خواهد نمود. این تکواندوکار ازبک که طلا و نقره قهرمانی آسیا و مدال برنز گرندپریکس قزاقستان را در کارنامه دارد، یکبار در فینال قهرمانی آسیا 2014 و با ناداوری، مقابل کرمی به رجحان دست یافته است. یوسف کرمی نماینده وزن 87- کیلوگرم کشورمان، در ادامه و در صورت رجحان باید با نماینده اردن مبارزه کند.

سوسن حاجی پور در وزن 53- کیلوگرم، دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی گوانجو، ابتدا با فریزا الدانگوروا از قزاقستان (دارنده مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا) مبارزه خواهد نمود و در صورت رجحان با برنده دیدار ساریتا از تایلند (نایب قهرمان دنیا و دارنده مدال برنز آسیا) و نیکولاس چام از فیلیپین (نایب قهرمان آسیا) رو در رو می گردد.

براساس برنامه اعلام شده از سوی مسئولین برگزارکننده مسابقات؛ رقابتها از ساعت 9 صبح به وقت محلی (3:30 صبح به وقت ایران) شروع و مرحله نیمه نهایی ساعت 15:30 (10:30 به وقت ایران) و مرحله فینال بازیها ساعت 18 (12:30 به وقت ایران) پیگیری خواهد شد. مراسم توزیع مدال نیز ساعت 19:30 (14:30 به وقت ایران) انجام می گردد.

هفدهمین دوره بازی های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره جنوبی شروع شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می نماید. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت نموده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2674

به "کرمی، حجی زواره و حاجی پور فردا به روی شی هاپ چانگ می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمی، حجی زواره و حاجی پور فردا به روی شی هاپ چانگ می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید