پسر ترامپ احضار شد

به گزارش دَبی بلاگ، کمیته سنای آمریکا پسر بزرگ رئیس جمهوری آمریکا را برای سوال درباره پرونده ادعای دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا احضار می نماید.

پسر ترامپ احضار شد

به نوشته روزنامه لو فیگارو، پرونده ادعای دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا باز هم خبر ساز شد و کنگره این کشور پسر بزرگ دونالد ترامپ را احضار نموده است.

کاخ سفید در اقدامی نادر از دادن اطلاعات حساس در باره این پرونده امتناع نموده است.

این برای اولین بار در تاریخ آمریکا است که کنگره از قدرت تحقیقات خود برای احضار حقوقی یکی از اعضای خانواده رئیس جمهور استفاده می نماید. رابرت مولر، قاضی تحقیقات حاضر نشده کمپین 2016 ترامپ را به توطده و همدستی با روس ها برای پیروزی در انتخابات متهم کند.

دونالد ترامپ جونیور 41 ساله که راهنمایی تجاری سازمان ترامپ را بر عهده دارد، قبل از این در سال 2017 بطور داوطلبانه در سنای آمریکا در رابطه با پرونده ادعای دخالت روسیه در انتخابات آمریکا شهادت داده بود.

طبق گفته های رسانه های داخلی آمریکا به نقل از منابع ناشناس، کمیسیون اطلاعات سنا که توسط جمهوری خواستار اداره می گردد می خواهد بار دیگر ترامپ جونیور را در رابطه با اظهاراتش در سال 2017 احضار کند. ، ایسنا

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1010

به "پسر ترامپ احضار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر ترامپ احضار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید