وزنه بردار ملایری؛ قهرمان مسابقات لیگ برتر جوانان کشور

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: علیرضا زندی، وزنه بردار جوان و خوش آتیه ملایری مدال طلای مسابقات وزنه برداری لیگ برتر جوانان کشور را از آن خود کرد و افتخار آفرید.

وزنه بردار ملایری؛ قهرمان مسابقات لیگ برتر جوانان کشور

حمیدرضا سپهری نیا در این رابطه اضافه نمود: علیرضا زندی، وزنه بردار جوان ملایری که در مسابقات وزنه برداری لیگ برتر جوانان کشور در دسته مثبت 105 کیلوگرم به میزبانی اهواز شرکت نموده بود، توانست با مجموع 370 کیلوگرم مقام اول و مدال طلای این مسابقات را کسب کند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ملایر، وی بیان نمود: این ورزشکار در حال حاضر نیز اردونشین تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور برای حضور در مسابقات جهانی 1400 عربستان است که در اردیبهشت ماه 1400 اعزام می گردد.

سپهری نیا در ادامه با اشاره به اینکه ورزشکاران ملایری با کسب سهمیه حضور در مسابقات شطرنج آنلاین کشور خوش درخشیدند، گفت: شطرنج بازان ملایری طی حکمی از سوی فدراسیون شطرنج کشور و هیئت شطرنج استان با کسب سهمیه در معیت تیم استان همدان در مسابقات قهرمانی شطرنج آنلاین کشور در دو بخش آقایان و بانوان انتخاب و معرفی شدند.

وی اعلام نمود: در این دوره از مسابقات سبحان رنجبر، محمد صدرا شجاعی نژاد، دینا سیف، فاطمه باقری و هستی هاشمی از شطرنج بازان این شهرستان هستند که برای حضور در مسابقات قهرمانی شطرنج آنلاین کشور انتخاب و در معیت تیم استان همدان به میزبانی پایتخت ایران زمین شرکت می نمایند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه مسابقات شطرنج آنلاین کشور به میزبانی فدراسیون شطرنج کشور در پنجم بهمن ماه امسال به صورت آنلاین برگزار می گردد، گفت: حدیث نوری به صورت مستقیم از سوی فدراسیون به این مسابقات دعوت شده است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14974

به "وزنه بردار ملایری؛ قهرمان مسابقات لیگ برتر جوانان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه بردار ملایری؛ قهرمان مسابقات لیگ برتر جوانان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید