واکسیناسیون پرسنل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان انجام شد

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تزریق واکسن کارکنان مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه از امروز به مدت یک هفته انجام می شود.

واکسیناسیون پرسنل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان انجام شد

علیرضا راشکی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت:با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تزریق واکسن کارکنان مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه از امروز به مدت یک هفته انجام می شود.

او افزود: بر اساس برنامه ریزی اجرا شده ابتدا کارکنان واحد های پر جمعیت تر از جمله پاکت پلیمر پرند و ناجی پوشش تحت واکسیناسیون قرار گرفتند.

او ادامه داد: استقرار اولین پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، اداره کار و امور اجتماعی و شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان صورت پذیرفته است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: واکسیناسیون کارکنان مستقر در شهرک های صنعتی زابل و ایرانشهر در واحد های تولیدی بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده پس از شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه در لیست واکسیناسیون قرار دارند.

راشکی تاکید کرد: بسیاری از مسایل مرتبط با حوزه سلامت تنها با مشارکت بخش های مرتبط حل و فصل می شود که برنامه ریزی برای واکسیناسیون جامعه کارگری مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه در این راستا صورت پذیرفت.

ع

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20064

به "واکسیناسیون پرسنل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون پرسنل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید