وارد مسائل پشت پرده انتخابات نمی شوم، به تیمم ایمان دارم

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال پیکان تهران امروز در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال پیروز شد با نتیجه 3 بر یک فولاد سیرجان را شکست دهد.

وارد مسائل پشت پرده انتخابات نمی شوم، به تیمم ایمان دارم

محمد دامغانی سرمربی تیم والیبال سیرجان پس از شکست مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: مهدوی از ابتدای فصل به علت پارگی ای سی ال که فصل گذشته برایش پیش آمد را در اختیار نداریم. مهدوی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم است و از دور برگشت به تیم اضافه خواهد شد. پاسوری که از او استفاده می کنیم در حد و اندازه هایی نیست که انتظار داشتیم. پاسور دوم نیز که برای نخستین بار است در رقابت های لیگ بازی می نماید و شرایط خوبی دارد.

فرهادی و رنجبر را نیز که دو مهره اصلی تیم به شمار می فرایند از بازیهای گذشته از دست دادیم تا امروز با یک تیم نصفه و نیمه مقابل پیکان قرار گیرد. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم بازی را به ست پنجم نیز بکشانیم.

دامغانی در ادامه اضافه نمود: تیم جوانی در اختیار داریم تا امتیاز 15 خوب پیش می رویم و پس از امتیاز 15 اشتباهاتی رخ می دهد که به دلیل جوانی بازیکنان است. از تیمم راضی هستیم. فصل گذشته نیز در دور رفت رقابت ها در رده یازدهم قرار داشتیم اما با آغاز دور برگشت شرایط بهتر شد و تا رده چهارم نیز پیش رفتیم. هم من و هم مدیران باشگاه و هم مدیران تیم به این بازیکنان ایمان داریم. انشاالله در دور برگشت با تزریق چند بازیکن، شرایط تیم بهتر می گردد.

سرمربی تیم والیبال سیرجان اضافه نمود: پیکان تیم خوبی در اختیار دارد که از شانس ما دو بازیکن محروم آنها در این بازی اضافه شدند و پیروز شدند پیروز شوند. حتما در دور برگشت مسابقات تیمی متفاوت تر از سیرجان را خواهید دید.

او درباره اعتراضات نخست اول بازی نیز گفت: نمی دانم چه مسئله ای در آغاز بازی بوجود آمد. ظاهرا توپ نبود و منتظر انجام بعضی کارهای اداری بودیم. یک سری مسائل وجود دارد که من علاقه ای ندارم به این موضوعات بپردازم.

دامغانی در ادامه درباره داوری نیز گفت: 35 سال در والیبال حضور دارم هم کاپیتان تیم ملی بوده ام و هم مربی تیم ملی و به قوانین آشنایی دارم. زمانی که قرعه کشی می گردد زننده سرویس باید نامش در ابتدا قرار گیرد. در شهرستانها این اتفاق نمی افتد اما در اینجا نیز به صورت سلیقه ای اعمال می گردد. این اتفاقات از نظر روانی بر روی تیم تاثیرگذار است. من این نکته را تذکر دادم و خواستم این نکته رعایت گردد.

وی همچنین درباره اعتراض نحوه تشویق تماشاگران در ابتدای بازی نیز ادامه داد: والیبال یک روزش دانشگاه است و والیبال ایران در سطح جهان مطرح می باشد. اینکه تماشاگران بخواهند از ادبیاتی استفاده نمایند که در شأن والیبال و بازیکنانمان نیست قشنگ نمی باشد. این مسئله را به ناظر بازی تذکر داد م و در ادامه اتفاقی رخ نداد.

دامغانی درباره انتخابات والیبال نیز توضیح داد: والیبال مسائل سیاسی انتخابات نمی شوم. به عنوان فردی که سالها در والیبال حضور دارم علاقه مند هستم رئیس فدراسیون والیبال هر چه سریعتر انتخاب گردد. در آستانه انتخابی المپیک قرار داریم و بهتر است هر چه سریعتر رئیس فدراسیون تعیین گردد. بهتر است که هر چه سریعتر رئیس انتخاب و راجع به مسائل مهمی از جمله احیا یا انتخاب سرمربی تیم ملی صورت گیرد تا بتوانیم مجوز خوبی را در المپیک کسب کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3990

به "وارد مسائل پشت پرده انتخابات نمی شوم، به تیمم ایمان دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وارد مسائل پشت پرده انتخابات نمی شوم، به تیمم ایمان دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید