ملی پوشان کاراته ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات فردا جمعه با حضور 703 کاراته کا از 92 کشور در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس آغاز می شود. مراسم قرعه کشی این مسابقات از ساعت 17 به وقت محلی با حضور مربیان تیم ملی کشورمان برگزار گشت و کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند.

ملی پوشان کاراته ایران رقبای خود را شناختند

بر همین اساس در وزن 50- کیلوگرم سارا بهمن یار دور اول استراحت دارد و سپس با رومانی و صربستان دیدار می کند. طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم پس از یک دور اول استراحت با برنده افغانستان و ازبکستان مبارزه می کند.

رزیتا علیپور هم در وزن 61-کیلوگرم دور اول استراحت دارد در ادامه با برنده ژاپن و اکراین پیکار می کند. همچنین در وزن 68+کیلوگرم حمیده عباسعلی پس از استراحت در مرحله نخست، دور دوم با دانمارک و بلژیک مبارزه می کند. در کاتای انفرادی بانوان هم فاطمه صادقی در گروه دو با مراکش، ایتالیا، اسپانیا ، پرو، سوئد و آمریکا همگروه است.

در بخش مردان و در وزن 60- کیلوگرم علی مسکینی دور اول استراحت دارد و دور دوم با برنده ونزوئلا و هنگ کنگ مبارزه می کند. امیرمهدیزاده در وزن 67- کیلوگرم دور اول به مصاف رافیض حسن اف از آذربایجان می رود و در ادامه با لوکا مارسیا ایتالیا پیکار خواهد کرد. امیررضا میرزایی دیگر ایرانی حاضر در این وزن دور اول با بوران برک کرواسی مبارزه می من. و سپس به دیدار برنده آذربایجان و کرواسی می رود.

در وزن 75- کیلوگرم بهمن عسکری دور اول استراحت دارد سپس به دیدار برنده فنلاند و سنگال می رود و علی اصغر آسیابری آینازاروف از قزاقستان را پیش رو دارد.

ذبیح الله پورشیب سرگروه تیم ملی ایران در وزن 84- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و دور دوم به مصاف برنده تونس و مصر می رود. در وزن 84+ کیلوگرم نیز سجاد گنج زاده بعد از یک دور اول استراحت به مصافبرایان ایراز امریکا، صالح اباذری دور اول استراحت،دور دوم بالوکا کاستا از بلژیک وهادی عرب، دور اول ایوان لپیک از بوسنی را پیش رو دارد.

فردا جمعه در روز نخست مسابقات، فاطمه صادقی، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار،علی مسکینی، امیر مهدیزاده، امیررضا میرزایی، بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری به روی تاتامی می فرایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5212

به "ملی پوشان کاراته ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان کاراته ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید