مدیرعامل پیشین پرسپولیس: فتحی دروغ می گوید، استقلالی ها از اول می دانستند که شکایت به CAS فایده ای ندارد

به گزارش دَبی بلاگ، استقلال در آن مقطع زمانی اظهار داشت که آماده انجام بازی نیست. به ما درخواست دادند که بازی به تعویق بیفتد. ما هم اظهار داشتیم که تیم در اردو است و بازیکنان ما در آمادگی خوبی قرار دارند. هرگز زیر بار درخواست استقلال نرفتیم.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس: فتحی دروغ می گوید، استقلالی ها از اول می دانستند که شکایت به CAS فایده ای ندارد

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: استقلالی ها به خوبی می دانستند که انتهای شکایت به دادگاه CAS عادی برای شان ندارد.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی میزان، در پاسخ به این پرسش که آیا وزیر ورزش و جوانان به مدیران عامل دو تیم استقلال و پرسپولیس گفته بود که هر دو تیم بابت موضوع سوپرجام و لغو آن نامه نگاری نمایند، گفت: بهتر است از کنار این موضوع عبور کنیم. ما نامه ای ننوشته و ارسال نکردیم؛ اما شما را به کمی عقب تر و مصاحبه ملکی، عضو پیشین هیئت مدیره استقلال ارجاع می دهم.

وی ادامه داد: استقلال در آن مقطع زمانی بیان کرد که آماده انجام بازی نیست. به ما درخواست دادند که بازی به تعویق بیفتد. ما هم بیان کردیم که تیم در اردو است و بازیکنان ما در آمادگی خوبی قرار دارند. هرگز زیر بار درخواست استقلال نرفتیم.

مدیرعامل پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه فتحی، مدیرعامل کنونی استقلال اعلام نموده است که شما به استقلال گفته اید برای سوپرجام نامه زده اید، گفت: این دروغ محض است. از آقای فتحی تعجب می کنم که چرا در این مورد دروغ می گوید. ایشان اصلا در آن مقطع زمانی استقلال نبود که چنین صحبت هایی را مطرح می نماید. متاسفانه به او اطلاعات غلط می دهند. به نظرم بهتر است به جای این صحبت ها به فکر ضرری باشند که به بیت المال زده اند. آنها باید در مورد این موضوع پاسخ بدهند.

وی اضافه نمود: در آن مقطع زمانی تیم استقلال مشکلاتی داشت و به هم ریخته بود. بعضی از بازیکنان این تیم قهر نموده و بعضی در تمرینات حضور نداشتند؛ عده ای هم به دنبال لژیونر شدن بودند. ما شکایتی به دادگاه CAS نکردیم و اگر سهمی برای رسیدگی به این موضوع برای ما وجود داشته باشد را استقلال باید پرداخت کند؛ زیرا آنها بازنده ماجرا هستند.

گرشاسبی اعلام کرد: استقلالی ها به خوبی می دانستند که انتهای این شکایت و ماجرا فایده ای برای شان ندارد. آنها با آمدن خطیر و فتحی می خواستند شلوغ بازی نمایند تا طرفداران این تیم را بابت قهرمانی پرسپولیس آرام نمایند اما ای کاش کمی روراست بودند تا خدا هم یاری شان می کرد!

وی در سرانجام، در مورد اینکه آیا به بازگشت فکر می نماید، تاکید نمود: فعلا سیاست این است که ما توان نداریم و باید کنار باشیم تا از دور، اوضاع را نظاره کنیم. ما هم از دور، نگاه می کنیم و برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت داریم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3217

به "مدیرعامل پیشین پرسپولیس: فتحی دروغ می گوید، استقلالی ها از اول می دانستند که شکایت به CAS فایده ای ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل پیشین پرسپولیس: فتحی دروغ می گوید، استقلالی ها از اول می دانستند که شکایت به CAS فایده ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید