ماراتن دوچرخه سواری دور سبلان در اردبیل برگزار می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، معصومه صمدیان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این ماراتن دوچرخه سواری با حضور علاقمندان رشته دوچرخه سواری از سراسر کشور آدینه هشت صبح در پیست آلوارس شروع خواهد شد.

ماراتن دوچرخه سواری دور سبلان در اردبیل برگزار می گردد

وی توضیح داد: در این ماراتن دوچرخه سواری، رکاب زنان 62 کیلومتر مسافت دور کوه سبلان را رکاب خواهند زد تا از بهترین های این رقابت تجلیل گردد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اردبیل گفت: در برگزاری این ماراتن ملی شرکت مخابرات و همراه اول یاریگر هیئت دوچرخه سواری استان اردبیل است که قرار شده دوچرخه سواران روز جمعه 18 تیرماه رقابت خود را از ساعت هشت صبح در پیست آلوارس آغاز نمایند تا در مدت شش ساعت این مسافت سنگلاخی و کوهستانی را طی نمایند.

صمدیان اضافه نمود: در این رقابت قرار است دوچرخه سواران در یک ارتفاع یک هزار متری از سه هزار و 500 متر ارتفاع تا چهار هزار متر جهت دور کوه سبلان را رکاب زده و در نهایت در پیست آلوارس به نقطه پایانی برسند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هدف اصلی از برگزاری این ماراتن جذب گردشگران و رونق توریسم ورزشی است تا در این زمینه در سال های آینده بتوان سرمایه گذاری های بیشتری را انجام داد.

صمدیان افزود: امیدواریم این ماراتن ورزشی سرآغازی باشد تا همه ساله رقابت های متعدد ورزشی با رویکرد جذب گردشگران و توریسم ورزشی رونق بیشتری گرفته و در رشته های مختلف بتوانیم میزبان علاقمندان به ویژه جوانان و نوجوانان باشیم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اردبیل کوه سبلان را یکی از زیباترین منظره ها طبیعی و منظرگاه های بی نظیر توصیف کرد و ادامه داد: کوه سبلان همه ساله میزبان هزاران ورزشکاری است که به این کوه مرتفع صعود نموده و از زیبایی های آن لذت می برند که این بار هم عده ای با دوچرخه می خواهند جهت سنگلاخی و کوهستانی سبلان را رکاب زده و در نهایت در کنار لذت بردن از یک روز جمعه تابستانی در ارتفاعی بالاتر تماشاگر مواهب الهی باشند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19034

به "ماراتن دوچرخه سواری دور سبلان در اردبیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماراتن دوچرخه سواری دور سبلان در اردبیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید