فیلم، زیباترین گل تاریخ داربی ، اشوتی که سیاسی بازی را از داربی دور کرد!

به گزارش دَبی بلاگ، پیش از این بازی و با توجه به نتایج دو تیم در بازی های قبلی در باور بعضی از طرفداران فوتبال نتیجه داربی از پیش معین شده بود!

فیلم، زیباترین گل تاریخ داربی ، اشوتی که سیاسی بازی را از داربی دور کرد!

به گزارش خبرنگاران، 10سال پیش در چنین روزی شصت و هشتمین داربی پایتخت برگزار گردید. بازی ای که اولین حضور علی دایی بر روی نیمکت پرسپولیس در داربی بود و با تنها برد این مربی در این مسابقه همراه شد. گل زیبای کریم باقری در دقیقه 88، باعث پیروزی سرخ ها شد و داربی را از شر پنجمین نتیجه یک -یک متوالی خلاص کرد.

4 مسابقه قبلی این دو تیم با نتیجه مساوی به انتها رسیده بود و در باور بعضی از علاقه مندان به فوتبال این نتیجه از پیش معین شده بود! این گل بعدها از سوی علاقه مندان به فوتبال به عنوان زیباترین گل تاریخ دربی انتخاب شد.

اگر بخواهیم مشابه این گل را مثال بزنیم شاید طرفداران قدیمی تر فوتبال و خصوصا استقلالی ها هرگز گل راه دور محمود فکری در اولین داربی امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی استقلالدر سال 82 را از یاد نبرده باشند. گل زیبایی که خورنده آن کسی جز ساشا ایلیچ، استاد خوردن گلهای زیبا نبود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5354

به "فیلم، زیباترین گل تاریخ داربی ، اشوتی که سیاسی بازی را از داربی دور کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، زیباترین گل تاریخ داربی ، اشوتی که سیاسی بازی را از داربی دور کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید