فوت دو نفر از کادر درمان سبزوار پس از تزریق واکسن کرونا؟

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران : مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخلاف مطالب منتشر شده در بعضی از شبکه های اجتماعی شهرستان، فوت 2 تن از کادر درمانی سبزوار طی چند روز گذشته ارتباطی به تزریق واکسن کرونا نداشته است.

فوت دو نفر از کادر درمان سبزوار پس از تزریق واکسن کرونا؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد باقرزاده روز چهارشنبه گفت: یکی از متوفیان بر اثر پارگی آئورت، جان خود را از دست داده است و دیگری نیز شب گذشته در محیطی خارج از بیمارستان فوت نموده است.

وی با بیان این که تا به امروز فوت و یا مرگ مشکوک ناشی از تزریق واکسن کرونا در بین کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار رخ نداده است توضیح داد: حدود 90 درصد از پرسنل فعال در بخش کرونای دانشگاه علوم پزشکی سبزوار واکسن کرونا را تزریق نموده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تا به امروز عوارض خاصی بعد از تزریق واکسن کرونا در بین افراد دریافت کننده در زیر مجموعه این دانشگاه مشاهده نشده است.

باقرزاده افزود: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه های پرخطر نیز بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید 19 در نظر گرفته شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17228

به "فوت دو نفر از کادر درمان سبزوار پس از تزریق واکسن کرونا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت دو نفر از کادر درمان سبزوار پس از تزریق واکسن کرونا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید