فرآیند تدریجی بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: آغاز سال تحصیلی تازه تصمیم نظام، حاکمیت و دولت است.

فرآیند تدریجی بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد

احمد برادران در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: بازگشایی مدارس اقدام بسیار مهمی است که با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا در سراسر کشور اتفاق می افتد.

وی با اشاره به دغدغه خانواده ها مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی اضافه نمود: تمام فرآیند حضوری شدن تدریجی مدارس با پروتکل های بهداشتی و رعایت نکات مد نظر ستاد کرونا اتفاق می افتد و خانواده ها نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

وی ادامه داد: عدم حضور دانش آموزان در مدارس آفت های خاص خودش را دارد که در حوزه مسائل اجتماعی و اندیشمندان این حوزه بررسی شده و باید به آن ها هم توجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: انتظار می رود خانواده ها نهایت همکاری را در خصوص بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی داشته باشند تا این مهم همانند سراسر کشور در خراسان شمالی هم به بهترین شکل اجرایی شود.

وی شرح داد: همه ما دغدغه سلامت دانش آموزان را داریم و تلاشمان این است تا مواردی که مورد تاکید ستاد کرونا و خانواده دانش آموزان است به بهترین شکل رعایت شود.

وی اظهار کرد: شورای مدرسه هم با حضور اولیای دانش آموزان نقش تأثیر گذاری در تصمیمات اتخاذ شده در مدرسه دارد.

برادران با بیان اینکه سوم مهرماه زنگ آغاز تحصیلی از طریق رئیس جمهور نواخته خواهد شد، اضافه نمود: بازگشایی مدارس در سوم مهرماه در مدارس کم جمعیت استان به صورت حضوری و در سایر مدارس از بستر آموزش شاد خواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20209

به "فرآیند تدریجی بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرآیند تدریجی بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید