فارس من، افشای اطلاعات در فضای مجازی جزء توضیح وظایف سازمان تنظیم مقررات نیست

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندکان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: موضوع برخورد با عوامل افشای اطلاعات در فضای مجازی جزء توضیح وظایف سازمان تنظیم مقررات نیست و باید این موضوع از سوی نهادهای امنیتی و قضائی پیگیری گردد.

فارس من، افشای اطلاعات در فضای مجازی جزء توضیح وظایف سازمان تنظیم مقررات نیست

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرگزاری این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع برخورد با عوامل افشای اطلاعات در فضای مجازی را مطرح نموده و از خبرنگاران خواهان گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

پیمان قره داغی ، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در باره موضوع برخورد با عوامل افشای اطلاعات در فضای مجازی گفت: این موضوع جزء توضیح وظایف سازمان تنظیم مقررات نیست و باید این مساله از سوی نهادهای امنیتی و قضائی پیگیری گردد.

وی اضافه کرد: سازمان تنظیم مقررات در حوزه فعالیت های خود تنها به مسائل مربوط به اپراتورها و فعالیت ها و تعرفه های آنها نظارت دارد و رسیدگی به فعالیت های مجرمانه با دستگاه های امنیتی است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8571

به "فارس من، افشای اطلاعات در فضای مجازی جزء توضیح وظایف سازمان تنظیم مقررات نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، افشای اطلاعات در فضای مجازی جزء توضیح وظایف سازمان تنظیم مقررات نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید