عجیب ترین واکنش خانم بازیگر به خیانت مردان ! ، سامیه لک کیست!

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران: ادعای عجیب و جنجالی سامیه لک بازیگر زن صدا و سیما درباره واکنش او به خیانت کردن مرد زندگی اش را ببینید.

عجیب ترین واکنش خانم بازیگر به خیانت مردان ! ، سامیه لک کیست!

سامیه لک، بازیگر سینما و تلویزیون که با بازی در مرگ تدریجی یک رویا به کارگردانی فریدون جیرانی به معروفیت رسید، این روزها سامیه لک در جزیره کیش، مقابل دوربین سریال تازهِ سیروس مقدم رفته است. سامیه لک، پیش از این با قلب یخی و آقازاده، تجربه حضور در دو سریال شبکه نمایش خانگی را داشته و جزیره، سومین تجربه سامیه لک در این عرصه است.سریال جزیره که سامیه لک در آن نقش آفرینی نموده، به قلم علی طالب آبادی است که منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری، تهیه کنندگی آن را برعهده دارند.

بیوگرافی سامیه لک

سامیه لک متولد خرداد ماه سال 1359 است ، یک خواهر کوچکتر دارد و مشغول به تحصیل در رشته مهندسی معماری در امارات است ، وی با مادر و خواهرش در امارات زندگی می نماید. مرگ تدریجی یک رویا اولین مجموعهٔ تلویزیونی فریدون جیرانی بود از سال 1385 تا 1387 از شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

منبع: برخط نیوز

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: رکنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20256

به "عجیب ترین واکنش خانم بازیگر به خیانت مردان ! ، سامیه لک کیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین واکنش خانم بازیگر به خیانت مردان ! ، سامیه لک کیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید