عباسعلی: با تعویق المپیک عجله ای برای آغاز تمرینات کاراته ندارم

به گزارش دَبی بلاگ، بانوی المپیکی کاراته ایران گفت: طبق برنامه پزشکان پیش می روم و با تعویق المپیک عجله ای برای آغاز تمرینات کاراته ندارم.

عباسعلی: با تعویق المپیک عجله ای برای آغاز تمرینات کاراته ندارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، حمیده عباسعلی گفت: تمرینات فیزیوتراپی خود را در کشور آلمان دنبال می کنم. خوشبختانه فرایند درمانم خوب پیش می رود و بسیار امیدوارم که در آینده ای نزدیک تمرینات سنگین تر را آغاز کنم.

وی اضافه کرد: تا قبل از شیوع ویروس کرونا در آلمان، همزمان فیزیوتراپی و تمرینات مخصوص زانو را در دستور کار داشتم اما با تعطیلی باشگاه ها تمرکزم را بیشتر روی فیزیوتراپی گذاشتم.

عباسعلی ادامه داد: با انتها تمرینات فیزیوتراپی ام در آلمان به تهران برمی گردم . قرار است در تهران نیز کارهایم با برنامه پزشکان پیش برود تا انشالله آماده بازگشت به میادین شوم.

بانوی المپیکی کاراته ایران در انتها اعلام کرد: با تعویق المپیک عجله ای برای آغاز تمرینات کاراته ندارم. پیش از این قرار بود المپیک تابستان 99 برگزار گردد، ولی ویروس کرونا آن را حداقل یک سال عقب انداخت. حالا فرصت خوبی برای من به وجود آمده تا در کمال آرامش دوران نقاهت را پشت سر بگذارم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7461

به "عباسعلی: با تعویق المپیک عجله ای برای آغاز تمرینات کاراته ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسعلی: با تعویق المپیک عجله ای برای آغاز تمرینات کاراته ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید