شیرزادی: نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان داریم، فعلاً پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

به گزارش دَبی بلاگ، مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که تیمش نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد.

شیرزادی: نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان داریم، فعلاً پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

پیمان شیرزادی با ابراز خرسندی از پیروزی فولاد مقابل سپاهان در هفته ششم لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: ما هم قسم شده بودیم که این بازی را ببریم و خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم. سپاهان هم بازیکنان بسیار خوبی دارد، ولی الآن آنها در بحران هستند. ما هم فقط روی برد تمرکز نموده بودیم و خوشبختانه به هدف مان رسیدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که فولاد خوزستان کجای جدول رده بندی لیگ برتر را نشانه گرفته است، خاطر نشان کرد: ما تیم خوبی هستیم و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار داریم. ما کوشش می کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و جزو تیم های بالای جدول باشیم، از طرفی نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داریم.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه آرش افشین بعد از مدت ها در لیگ برتر گلزنی کرد، گفت: افشین در چند مقطع دچار بدشانسی شد، ولی خدا را شکر که در این بازی حساس گل زد. امیدوارم او این فرایند را ادامه دهد.

شیرزادی در پاسخ به این پرسش که سال جاری کدام تیم شانس اول قهرمانی است؟، گفت: فعلاً که پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است و شانس اول قهرمانی محسوب می گردد، اما در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5585

به "شیرزادی: نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان داریم، فعلاً پرسپولیس شانس اول قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرزادی: نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان داریم، فعلاً پرسپولیس شانس اول قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید