شرایط برای مربی ایرانی فراهم نیست، ویژگی مربی خارجی برای والیبال

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پس از فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ فدراسیون والیبال برای تیم ملی در مسابقات 2020 توکیو به دنبال جایگزین برای این مربی است.

شرایط برای مربی ایرانی فراهم نیست، ویژگی مربی خارجی برای والیبال

عباسعلی میرحسینی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره انتخاب گزینه برای تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر بخواهیم فقط مسابقات المپیک را در نظر بگیریم شرایط برای مربی ایرانی در حال حاضر فراهم نیست، تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی مسابقات المپیک در گروه نسبتاً خوبی قرار گرفته است. المپیک رویداد سنگین و مهمی است و باید مربی کاردان و با برنامه مدیر و از هر نظر تمام و کمال راهنمایی ملی پوشان را بر عهده داشته باشد مربی که هم فدراسیون هم بازیکنان از او حرف شنوی داشته باشند.

کارشناس والیبال در ادامه تاکید نمود: در رویدادهایی مانند بازی های آسیایی لیگ ملت ها می توانیم فرصت های بیشتری به مربیان داخلی و بازیکنان آینده دار والیبال کشور بدهیم و شرایطی فراهم کنیم که مربیان ایرانی خود را بیشتر به والیبال جهان نشان دهند. اما حضور در المپیک احتیاج به یک مربی کاربلد و با علم روز دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: یک مربی خوب علاوه بر بار فنی و دانش روز والیبال باید مدیر بسیار خوبی باشد و ارتباط خوبی با بازیکنان فدراسیون و اصحاب رسانه برقرار کند. ولاسکو از جمله مربیانی بود که علاوه بر علم و دانش خوب مدیر لایقی نیز بود. یک مربی پیروز باید در کنار علم روز جهان ارتباطات و مدیریت خوبی داشته باشد.

میرحسینی در خاتمه گفت: به مربیان داخلی باید اعتماد کنیم، درست است در حال حاضر نمی توانیم برای المپیک میدان را به مربی ایرانی بدهیم اما باید کم کم زمینه را برای نمایش مربیان ایرانی فراهم کنیم تا آنها نیز توانمندی های خود را نشان دهند. باید شرایط را کم کم برای استفاده از مربی ایرانی فراهم کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7598

به "شرایط برای مربی ایرانی فراهم نیست، ویژگی مربی خارجی برای والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط برای مربی ایرانی فراهم نیست، ویژگی مربی خارجی برای والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید