ستاره ایرانی به یک شرط شاگرد مورینیو می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، باشگاه آ.اس رم ایتالیا تحرکات جدیدی را برای جذب مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت روسیه انجام داد.

ستاره ایرانی به یک شرط شاگرد مورینیو می گردد

به گزارش خبرنگاران، نام سردار آزمون لژیونر ایرانی عضو باشگاه زنیت در جابجایی تابستانی در کنار باشگاه های مشهور اروپایی مثل بایرلورکوزن، آ.اس رم، سویا، اینتر و لیون مطرح شد.

در نوترین خبر در این زمینه سایت Giallorossi.net ایتالیا از اقدام نو باشگاه آ.اس رم برای جذب مهاجم ایرانی اطلاع داد و نوشت: تامی آبراهام مهاجم انگلیسی چلسی گزینه اول مورینیو برای تقویت خط حمله اش در فصل نو سری آ است و اگر این پروژه شکست بخورد جذب سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت گزینه دوم مورینیو است.

این رسانه در ادامه نوشت: باشگاه آ.اس رم در همین زمینه تحرکاتی داشته و با فالی رمضانی ایجنت مشهور ایرانی الاصل این بازیکن رایزنی هایی داشته تا درباره سردار آزمون و شرایط انتقالش پرس و جو کند.

آزمون در این فصل از لیگ برتر زنیت هم مثل فصل های گذشته خوش می درخشد و تا کنون با گذشت 3 هفته از بازی های لیگ با به ثمر رساندن 4 گل برترین گلزن لیگ روسیه است.

منبع: فارس

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19514

به "ستاره ایرانی به یک شرط شاگرد مورینیو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره ایرانی به یک شرط شاگرد مورینیو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید