زنده روح: برای پنالتی زدن استرس ندارم و در لحظه بهترین تصمیم را می گیرم، دبل کردن استقلال اتفاق بزرگی بود

به گزارش دَبی بلاگ، احمد زنده روح، بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تأکید کرد که در زمان پنالتی زدن استرس ندارد و در لحظه بهترین تصمیم را می گیرد.

زنده روح: برای پنالتی زدن استرس ندارم و در لحظه بهترین تصمیم را می گیرم، دبل کردن استقلال اتفاق بزرگی بود

احمد زنده روح در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص فزونی 2 بر یک تیمش برابر استقلال گفت: می دانستیم بازی سختی داریم و استقلال می خواست با دریافت سه امتیاز این بازی از کورس قهرمانی عقب نماند. البته ما انگیزه زیادی برای موفقیت داشتیم و خدا را شکر که در تهران دست به کار بزرگی زدیم و مثل بازی رفت استقلال را شکست دادیم. این بازی نسبت به بازی رفت سخت تر بود، ولی خوشبختانه سه امتیازی شیرین در تهران گرفتیم. دبل کردن استقلال در لیگ سال جاری اتفاق بزرگی بود و امیدوارم فرایند خوب مان را ادامه دهیم.

وی درباره ضربه پنالتی اش در ملاقات برابر استقلال تأکید کرد: این پنجمین ضربه ای بود که سال جاری تبدیل به گل کردم و خوشحالم که تا الان هفت گل برای تیمم به ثمر رسانده ام. معمولاً در زمان پنالتی زدن استرس ندارم و از قبل هم به این فکر نمی کنم که اگر پنالتی شد چگونه باید ضربه بزنم، من در لحظه تصمیم می گیرم و خوشحالم که در بازی با استقلال هم گل زدم. پنالتی زدن در استادیوم آزادی برابر استقلال و پرسپولیس سخت است، ولی خوشحالم که ضربه ام تبدیل به گل شد.

هافبک تیم فوتبال ماشین سازی در پاسخ به این پرسش که آیا قبل از زدن پنالتی روی واکنش سیدحسین حسینی پیش بینی خاصی داشت؟، توضیح داد: در خصوص پنالتی زدن، از من نخواهید که فوت کوزه گری را کامل بگویم. راستش را بخواهید من زیاد به حرکات دروازه بان ها و اینکه در بازی های قبلی روی پنالتی ها چه واکنشی داشتند، تمرکز نمی کنم. فقط در آن لحظه سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4713

به "زنده روح: برای پنالتی زدن استرس ندارم و در لحظه بهترین تصمیم را می گیرم، دبل کردن استقلال اتفاق بزرگی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده روح: برای پنالتی زدن استرس ندارم و در لحظه بهترین تصمیم را می گیرم، دبل کردن استقلال اتفاق بزرگی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید