رشته شناخت محیط زیست در دانشگاه علم و صنعت ارائه می شود

به گزارش دَبی بلاگ، دانشگاه علم و صنعت ایران در اطلاعیه ای بیان نمود: از نیمسال دوم 99-98، درس شناخت محیط زیست برای تمامی رشته های کارشناسی دانشگاه ارائه می شود.

رشته شناخت محیط زیست در دانشگاه علم و صنعت ارائه می شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه علم و صنعت ایران، از نیمسال دوم 99-98، درس شناخت محیط زیست برای تمامی رشته های کارشناسی دانشگاه ارائه می شود.

براساس این گزارش، در چارچوب اهداف برنامه راهبردی معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت در زمینه بازنگری و تنوع بخشی به برنامه درسی دوره کارشناسی و در راستای سیاستهای کلان کشور در زمینه محیط زیست و منطبق بر مصوبه اجرایی شورای راهبردی مدیریت سبز این دانشگاه، درس2 واحدی شناخت محیط زیست به عنوان درس اختیاری مقاطع کارشناسی برای تمامی رشته ها از نیمسال دوم 99-98 به دانشکده های این دانشگاه ابلاغ شد.

گفتنی است ، سرفصل های درس شناخت محیط زیست شامل انسان و محیط زیست، تنوع زیستی، انواع آلودگی و اثرات مستقیم آن بر جامعه انسانی و حفظ محیط زیست است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4464

به "رشته شناخت محیط زیست در دانشگاه علم و صنعت ارائه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته شناخت محیط زیست در دانشگاه علم و صنعت ارائه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید