رسانه سعودی: انتقال قایدی به السد، عفیف را به الهلال نزدیک می نماید

به گزارش دَبی بلاگ، یک رسانه سعودی از احتمال انتقال برترین بازیکن سال 2019 فوتبال آسیا به الهلال، در صورت انتقال مهدی قایدی به السد اطلاع داد.

رسانه سعودی: انتقال قایدی به السد، عفیف را به الهلال نزدیک می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سعودی اسپورت، باشگاه الهلال عربستان در فصل جابجایی تا به امروز حمد الیامی و موسی مارگا را جذب نموده، اما به نظر نمی رسد مدیران باشگاه تنها با همین دو خرید راضی باشند و حتماً در پی نام های عظیم جدیدی خواهند بود.

الهلال مدت هاست که برای خرید اکرم عفیف، وینگر السد کوشش می نماید و این بازیکن به کیفیت فنی آبی ها می افزاید. سایت جهانی ترانسفرمارکت هم گفت که مهدی قایدی، برترین بازیکن جوان آسیا در جابجایی تابستانی، به تیم السد قطر نزدیک است. قایدی 22 ساله در پُست عفیف بازی می نماید و علاوه بر بال چپ و راست، به نام مهاجم مرکزی هم به میدان می رود.

ورود این بازیکن پُر جنب و جوش به السد می تواند درها را به سوی الهلال برای خرید عفیف بگشاید. این بازیکن تا سال 2025 با باشگاه السد قرارداد دارد، اما این باشگاه اعلام نموده که در صورت ارائه پیشنهاد خارجی به عفیف، در مقابل انتقال او ممانعت نخواهد کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19239

به "رسانه سعودی: انتقال قایدی به السد، عفیف را به الهلال نزدیک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه سعودی: انتقال قایدی به السد، عفیف را به الهلال نزدیک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید