رئیس جمهور برزیل به آمریکا سفر می نماید

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس جمهور برزیل میخواهد 10 روز دیگر یعنی 19 مارس از کاخ سفید دیدن کند.

رئیس جمهور برزیل به آمریکا سفر می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کاخ سفید با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: جایر بولسونارو رئیس جمهور برزیل میخواهد 10 روز دیگر 19 مارس به آمریکا سفر نموده و از کاخ سفید دیدن کند.

این بیانیه اضافه کرد: رئیس جمهور برزیل احتمالا میخواهد در جریان این سفر درباره مسائل مختلف از جمله اوضاع ونزوئلا با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مصاحبه کند.

بولسونارو که یک راستگرای افراطی است، دیدگاه های بسیار نزدیکی به ترامپ دارد. رئیس جمهور آمریکا در ماه اکتبر در یک مصاحبهی تلفنی پیروزی بولسونارو در انتخابات ریاست جمهوری برزیل را تبریک گفته است. دو طرف همچنین بر تعهد خود برای همکاری در زمینه مسائلی که دو کشور را تحت تاثیر قرار می دهد، تاکید نموده اند.

رئیس جمهور برزیل حتی قبل از رسیدن به قدرت در ماه ژانویه نیز وعده داده بود تا با دولت ونزوئلا به شدت مخالفت کند.

بولسونارو از زمان رسیدن به قدرت تاکنون به شدت از دولت نیکولاس مادورو رئیس جمهور برزیل انتقاد نموده و خوان گوایدو رهبر مخالفان را به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور به رسمیت شناخته است.

آمریکا نیز گوایدو را به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا به رسمیت شناخته و تحریم های شدیدی را علیه دولت کاراکاس اعمال نموده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 493

به "رئیس جمهور برزیل به آمریکا سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور برزیل به آمریکا سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید