در ملاقات ظریف با وزیرصنعت اسپانیا چه گذشت؟

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران : وزیر امور خارجه کشورمان امروز در ملاقات با خانم ریس ماروتو وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا که ریاست طرف اسپانیایی کمیسیون مشترک همکاریهای مالی دو کشور را نیز بر عهده دارد، همکاری های دوکشور در حوزه های مالی و تجاری را مورد مصاحبه و مصاحبه قرار داد.

در ملاقات ظریف با وزیرصنعت اسپانیا چه گذشت؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در این ملاقات با اشاره به ظرفیت های مهم دو طرف برای همکاریهای مالی دوجانبه، خصوصا در حوزه مبادلات تجاری و همکاری در حوزه نفت و گاز، کشاورزی، زیرساخت های بخش گردشگری و حوزه های حمل و نقل هوایی و دریایی بر ضرورت بهبود و ارتقای مناسبات در این حوزه ها به وسیله رفع ساختن موانع موجود و هدف گذاری برای نیل به صندلی متناسب با ظرفیت های دو طرف تاکید نمود.

**اسپانیا علاقمند تقویت روابط مالی و تجاری با ایران است

خانم ریس ماروتو وزیرصنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا نیز در این ملاقات با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور، علاقه مندی اسپانیا به تقویت روابط مالی و تجاری با کشورمان در چارچوب نقشه راه همکاری های دو کشور را گفت. وی ابراز امیدواری کرد که با خاتمه بحران کرونا، دوره جدید همکاریهای مالی دوجانبه شروع گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17819

به "در ملاقات ظریف با وزیرصنعت اسپانیا چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ملاقات ظریف با وزیرصنعت اسپانیا چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید