خرید خودرو با چند فقره چک سرقتی

به گزارش دَبی بلاگ، سرهنگ دست خال از دستگیری سارقی اطلاع داد که با سرقت چند فقره چک از یک خانه در شرق تهران اقدام به خرید خودرو نموده بود.

خرید خودرو با چند فقره چک سرقتی

به گزارش ، سرهنگ کارآگاه قاسم دست خال رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در اولین روز های بهمن ماه سال 97 یکی از شهروندان ساکن لواسان با مراجعه به کلانتری 166 گفت که از منزلش سرقت شده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با حضور مأموران کلانتری در محل آنالیز های اولیه انجام و پرونده در اختیار کاراگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ نهاده شد.

او اضافه کرد: شاکی به پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت دعوت شد و در تحقیقات گفت که غروب آخرین روز از دی 97، از منزل خود واقع در لواسان، خارج شده و پس از انجام امور شخصی به منزل مراجعه نموده ناگهان فردی با صورت پوشیده از دیوار خانه اش به داخل پریده و با تهدید سلاح سرد دست و پای او را بسته و هفت فقره چک (چهار فقره چک امانتی دوستان شاکی و سه فقره چک متعلق به خود شاکی) و حدود یک میلیون تومان وجه نقد را سرقت و از منزل متواری شده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت، بیان داشت: با توجه به این که شاکی شماره چک های مسروقه را در اختیار داشت با هماهنگی های صورت گرفته تعدادی از چک ها از سوی بانک مسدود شد، اما تعیین شد 2 فقره از چک ها از سوی یک بانک در شهرستان بابل، وصول شده است.

سرهنگ دست خال توضیح داد: در هماهنگی با مسئولان بانک تعیین شد چک ها از سوی فردی به نام ابراهیم وصول شده که این فرد در خیابان سراج تهران شناسایی و به پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد که در تحقیقات صورت گرفته گفت چک ها را از فردی به نام محمود در قبال فروش برنج دریافت نموده و از مسروقه بودن آن ها اطلاعی ندارد.

خریداری تجهیزات ایمنی با چک های سرقتی

او توضیح داد: متعاقبا بنابر دستور مرجع قضایی محمد تحت تعقیب نهاده شد و مدتی بعد شناسایی و به پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد که او نیز در آنالیز های صورت گرفته گفت چک ها را در قبال فروش یک دستگاه خودرو از فردی به نام مهران دریافت نموده و قرار شده که مابقی وجه خودرو را به صورت اقساط دریافت کند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت، در ادامه شرح داد: با انجام اقدامات پلیسی، مهران در چهاردهمین روز مرداد سال جاری، در محدوده لواسان شناسایی و دستگیر شد که پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و اذعان داشت که با اطلاع از وجود چک و وجه نقد در منزل شاکی، اقدام به سرقت نموده است.

به این ترتیب، با اعتراف صریح متهم و تکمیل پرونده، متهم برای رسیدگی قضایی به جرمش، راهی دادسرا شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2064

به "خرید خودرو با چند فقره چک سرقتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید خودرو با چند فقره چک سرقتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید