خبرنگاران 753 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند

به گزارش دَبی بلاگ، کرمانشاه - خبرنگاران - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون 753 بیمار مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی این استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته 33 نفر کمتر است.

خبرنگاران 753 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند

مهدی محمدی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در شبانه روز گذشته 55 مورد بیمار مثبت بستری و 257 بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته 6 نفر بر اثر ابتلای قطعی به کووید 19 در کرمانشاه فوت کردند تا مجموع جان باختگان استان به یک هزار و 667 نفر برسد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در 24 ساعت گذشته 173 بیمار جدید با علایم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری و 194 بیمار کووید 19 بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه شروع شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با اشاره به خاتمه مرحله اول واکسیناسیون در استان گفت: مرحله دوم واکسیناسیون برای گروه های هدف از دیروز (7 اردیبهشت) در استان شروع شد.

دکتر ابراهیم صبور اضافه نمود: از هفتم اردیبهشت برای جمعیت بالای 80 سال، بیماران سرطانی و بیماران خاص تزریق واکسن کرونا شروع شده است.

او گفت: در مرحله اول واکسیناسیون که ویژه کادر بهداشت و درمان و جمعی از افراد در معرض خطر استان بود، 19 هزار و 216 دوز واکسن تزریق شد و برای اجرای این مرحله نیز حدود 10 هزار دوز واکسن وارد استان شده است.

اکنون از مجموع 14 شهرستان استان کرمانشاه هشت شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا در شرایط قرمز قرار دارند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17520

به "خبرنگاران 753 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 753 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید