خبرنگاران گل محمدی: مقابل الوحده از موقعیت هایمان استفاده نکردیم

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل الوحده حداقل حق ما تساوی بود اما از موقعیت های مان استفاده نکردیم

خبرنگاران گل محمدی: مقابل الوحده از موقعیت هایمان استفاده نکردیم

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از ملاقات تیمش برابر الوحده امارات در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا که با شکست سرخپوشان همراه بود، گفت: در نیمه اول بازی را خیلی بد آغاز کردیم. حریف خیلی خوب فضا ها را بسته بود و این موضوع منجر شد تا ما نتوانیم گردش توپ داشته باشیم و نیمه خیلی بدی را سپری کنیم.

وی اضافه نمود: در نیمه دوم بازی یک طرفه به سود ما بود و موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم و در نهایت سه امتیاز بازی را از دست دادیم. اگر از موقعیت های ما استفاده می کردیم نتیجه غیر از این بود و می توانست مسابقه حداقل با تساوی انتها پیدا کند. به الوحده تبریک می گویم. آنها با انگیزه ظاهر شدند اما نیمه دوم حقمان بود حداقل یک گل بزنیم.

وی ادامه داد: الوحده تیم منسجمی است و دفاع تیمی خوبی داشت. امروز به خاطر بد آغاز کردن بازی تنبیه شدیم و نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. موقعیت گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: من اعتقادی به بد شانسی در فوتبال ندارم. تیمی که تمرکز داشته باشد می تواند به گل برسد. ما تمرکز لازم را نداشتیم و بی دقت بودیم. موقعیت های ما با زحمت خلق می شد اما خیلی راحت از دست می رفت.

گل محمدی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می تواند مقابل الریان به رجحان برسد یا خیر توضیح داد: ما تنها یک راه برابر الریان داریم که آن هم رجحان است. باید در بازی آخر تمام انرژی خود را بگذاریم تا بتوانیم به رجحان برسیم. راه دیگری جز رجحان نداریم.

گل محمدی ادامه داد: ما روز گذشته یکی از مردان عظیم فوتبال ایران را از دست دادیم. من به خانواده محترم جاسمیان تسلیت می گویم و از صمیم قلب ناراحت هستیم و امیدوارم روح او شاد باشد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17387

به "خبرنگاران گل محمدی: مقابل الوحده از موقعیت هایمان استفاده نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گل محمدی: مقابل الوحده از موقعیت هایمان استفاده نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید