خبرنگاران جاهدی به عنوان دومین پارالمپین قایقرانی معرفی گردید

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- با اعلام کمیته پاراکانوی فدراسیون جهانی کانوئینگ، قایقران معلول ایرانی جواز حضور در بازی های پارالمپیک توکیو را کسب کرد.

خبرنگاران جاهدی به عنوان دومین پارالمپین قایقرانی معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران، اسلام جاهدی در مسابقات قایقرانی پاراکانو مجارستان به عنوان ششم فینال گروه B رسید اما توانست به عنوان برترین قایقران قاره کهن جواز حضور در پارالمپیک را کسب کند.

جاهدی در بخش مقدماتی به عنوان ششم و در نیمه نهایی به عنوان نهم رسیده بود و از حضور در فینال دسته A بازماند.

طبق قوانین انتخابی المپیک پاراکانو، قایقرانان منتخب و اعزامی به ژاپن الزاما باید حداقل از سه قاره باشند و بر این اساس، رقبای جاهدی که بالاتر از او قرار گرفتند، از قاره های آمریکا و اروپا هستند و طبق این قاعده اسلام جاهدی پیروز به کسب سهمیه پارالمپیک در کلاس VL2 شد.

پیش از جاهدی و در سال 1398 شهلا بهروزی راد توانسته بود با کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات مجارستان سهمیه پارالمپیک توکیو را از آن خود کند.

بهروزی راد در لیست اعزام به توکیو قرار گرفته است و جز ورزشکاران شانس کسب مدال به شمار می رود.

کسب سهمیه جاهدی در حالی است که کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام ورزشکاران دستورالعمل خاصی دارد و طبق سیاست کیفی گرایی ورزشکارانی به توکیو اعزام خواهند شد که شانس رسیدن به سکو داشته باشند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17896

به "خبرنگاران جاهدی به عنوان دومین پارالمپین قایقرانی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاهدی به عنوان دومین پارالمپین قایقرانی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید