حمایت دواین جانسون از رقیب انتخاباتی ترامپ

به گزارش دَبی بلاگ، دواین جانسون بازیگر مشهور هالیوود، حمایت خود را از جو بایدن، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا اظهار داشت.

حمایت دواین جانسون از رقیب انتخاباتی ترامپ

به گزارش گروه سیما خبرنگاران از خبرنگاران جوان، دواین جانسون ملقب به راک به صورت رسمی از جو بایدن، معاون دولت قبلی آمریکا که رقیب دونالد ترامپ است و همینطور کاملا هریس، در انتخابات ریاست جمهور سال جاری آمریکا خاطرنشان کرد.

او ویدیویی 7 دقیقه ای در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در میانه آن، مکالمه های خودش به همراه بایدن و هریس نیز گنجانده شده است. او در این باره گفت که با این دو نفر صحبت های مهم و مفیدی داشته است.

جانسون گفت: به عنوان کسی که سال ها مستقل بوده ام و ایدئولوژی میانه رویی داشتم، اکنون احساس می کنم که جو بایدن و سناتور هریس بهترین انتخاب برای راهنمایی کشور ما هستند. من آن ها را تایید و حمایت می کنم تا به رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور آینده آمریکا تبدیل شوند.

این اولین باری است که دواین جانسون به صورت علنی یک نامزد ریاست جمهوری را حمایت و تایید می نماید. اگرچه او ادعا می نماید در گذشته به دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه سابقه رای دادن داشته است.

البته جانسون پیش از این هم از رسانه های اجتماعی برای انتشار پیغام های سیاسی خود بهره گرفته بود. او چند ماه قبل نیز با انتشار پستی خواهان تغییر در راهنمایی این کشور شده بود.

لازم به ذکر است وبسایت مووی وب او را بعد از جو بایدن به عنوان سومین فرد پرطرفدار برای نامزدی ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرد. او مدتی قبل هم پر درآمدترین بازیگر سال 2020 معرفی گردید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12019

به "حمایت دواین جانسون از رقیب انتخاباتی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت دواین جانسون از رقیب انتخاباتی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید