جنگنده های ائتلاف سعودی دیروز 30 بار یمن را بمباران کردند

به گزارش دَبی بلاگ، ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه حملات خود به استان های مختلف یمن، طی 24 ساعت گذشته چهار استان این کشور را آماج حملات خود قرار داد.

جنگنده های ائتلاف سعودی دیروز 30 بار یمن را بمباران کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ائتلاف متجاوز سعودی در 24 ساعت گذشته 18 بار بخش های خب و الشعف در استان الجوف را بمباران کرد که 12 مورد آن مربوط به بمباران منطقه الیتمه است.

جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی همچنین در شش نوبت بخش مجزر در استان مأرب را بمباران کردند و علاوه بر آن در سه نوبت نیز کوه هیلان در منطقه صرواح را هدف قرار دادند.

طبق گزارش وبگاه المسیرة، در استان صنعاء نیز هواپیما های جنگی ائتلاف سعودی در دو نوبت بخش خولان الطیال و یک بار نیز کوه صلب در منطقه نِهم را بمباران کردند. همچنین منطقه البقع در نزدیکی نجران نیز در سه نوبت بمباران شد.

جنگنده های ائتلاف سعودی همچنین منطقه سحار در استان صعده را دو بار بمباران کردند.

از سوی دیگر یک منبع در اتاق عملیات افسران ارتباط و هماهنگی برای رصد تجاوزات ائتلاف سعودی در استان الحدیده گفت که طی 24 ساعت گذشته 176 مورد نقض آتش بس از سوی این ائتلاف به ثبت رسیده است.

خبرگزاری سبأ یمن به نقل از این منبع گزارش کرد که از جمله موارد نقض آتش بس، پرواز پنج هواپیمای جنگی در آسمان شارع الخمسین، المنظر، سیتی ماکس، کیلومتر 16 و نیز پرواز یک فروند هواپیمای جاسوسی در آسمان منطقه کیلومتر 16 بود.

همچنین 21 مورد نقض آتش بس با حمله موشکی و توپخانه ای و 129 مورد نقض آتش بس از طریق تیراندازی های مختلف به ثبت رسیده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6400

به "جنگنده های ائتلاف سعودی دیروز 30 بار یمن را بمباران کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده های ائتلاف سعودی دیروز 30 بار یمن را بمباران کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید