تیم ملی والیبال باید از المپیک ریو تا توکیوپوست اندازی می کرد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مرحله نخست اردوهای تیم ملی والیبال از 11 فروردین ماه آغاز به کار کرد. تیم ملی برای حضور در رقابت های لیگ ملت های والیبال و المپیک توکیو خود را مهیا می نماید. پس از انتشار لیست اولیه تیم ملی همچون گذشته بعضی انتقادها راجع به نفرات دعوت شده به اردوی ملی مطرح شد.

تیم ملی والیبال باید از المپیک ریو تا توکیوپوست اندازی می کرد

محمود افشار دوست در مصاحبه با خبرنگاران درباره نقدها مطرح بر لیست تیم ملی والیبال گفت: همواره زمان انتشار لیست تیم ملی نقدهای از سوی بازیکنان، مربیان، کارشناسان و … مطرح می گردد و این موضوع طبیعی است. قطعاً اطلاعات با توجه به صحبت های اجرا شده و نظرات مربیان اجرا شده است.

کارشناس والیبال تاکید نمود: قاعدتاً مربیان در آستانه بازی های المپیک و انتخاب بازیکنان در پست های مختلف، تمایل بیش تری به گزینش بازیکنان با تجربه دارند. تعدادی بازیکن با تجربه و شناخته شده داریم و در کنار آنها طبیعی است چند بازیکن جوان هم باشند. سلایق مربیان با یکدیگر متفاوت است اما نکته حائز اهمیت این است نفرات دعوت شده توان فنی بالایی دارند.

وی در پاسخ به این سوال که هرزمان از پوست اندازی در تیم ملی صحبت شد اهمیت رویدادهای پیش رو مطرح می گردد تا مجدداً به ترکیب اصلی و همیشگی باز گردیم، پس چه زمانی پوست اندازی و تزریق بازیکنان باید انجام گیرد؟ گفت: پس از هر المپیک باید پوست اندازی صورت گیرد. بعد از المپیک ریو زمان مناسبی بود تا تعداد بازیکنان جوان زیادی به تیم ملی ملحق شوند. شاید در آن مقطع شرایط سنی بازیکنان طوری نبود که بخواهیم آنها را کنار و بازیکن جدید جایگزین کنیم.

افشاردوست اضافه نمود: شاید بهتر بود در فاصله المپیک ریو تا توکیو در مسابقات مختلف از جوانان استفاده می شد تا انگیزه آنها در کنار ستاره ها بیشتر و تجربه کسب می کردند. اینگونه به ترکیب بهتری می رسیدیم. نمی توانم دلیل خاصی بگویم که چرا از جوانان زیاد استفاده نمی گردد. بهتر است که این اتفاق رخ دهد.

وی در پایان گفت: سال جدید بر هموطنان مبارک باشد، امیدوارم سالی سرشار از سلامتی باشد و هر چه زودتر از شر ویروس منحوس کرونا رها شویم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16619

به "تیم ملی والیبال باید از المپیک ریو تا توکیوپوست اندازی می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال باید از المپیک ریو تا توکیوپوست اندازی می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید