تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص می شود، بلیت هواپیما دوباره گران می شود؟

به گزارش دَبی بلاگ، در هفته های گذشته، شرکت های هواپیمایی بدون مصوبه قانونی و دریافت مجوز از شورای عالی هواپیمایی کشوری، اقدام به افزایش قیمت بلیت هواپیما کردند و تا کنون هم این گرانفروشی آن ها ادامه دارد اما به نظر می رسد فردا در جلسه شورای عالی هواپیمایی کشوری تکلیف ایرلاین های متخلف و قیمت بلیت هواپیما مشخص می شود.

تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص می شود، بلیت هواپیما دوباره گران می شود؟

قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی از اویل تیر ماه افزایش پیدا کرد و مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری بارها هشدار دادند و تهدید کردند که این قیمت ها باید از سوی شرکت های هواپیمایی اصلاح شود اما این اتفاق بعد از گذشت بیست روز نیفتاد و همچنان این شرایط ادامه دارد و خبری از معرفی متخلفان و برخورد قضایی با آن ها که پیش از این مسئولان هشدار داده بودند، نیست.

در این میان ایرلاین ها که به نظر از شرایط کنونی سوء استفاده کردند و حاضر به پاسخگویی هم نیستند با قیمت های تازهشان بلیت پروازهای داخلی را به مردم می فروشند. و به نام مثال همچنان قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد برای فردا (شنبه 19 تیر ماه) که باید تا سقف 771 هزار و 200 تومان فروخته شود تا یک میلیون و 78 هزار و 500 تومان به مردم عرضه می شود و تا کنون نه کسی دلیلی برای این افزایش قیمت نام کرده و نه توضیحی برای برخورد نکردن با این افزایش قیمت غیرقانونی!

البته بر اساس اطلاعات به دست آمده ، فردا جلسه شواری عالی هواپیمایی کشوری با حضور وزیر راه و شهرسازی، سرپرست تازه سازمان هواپیمایی کشوری و نماینده ایرلاین ها برگزار خواهد شد و قرار است تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص شود.

باید دید پس از این جلسه ایرلاین ها قیمت بلیت هواپیما را بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی به نرخ های سابق باز می گردانند و پول های اضافی که از مردم گرفته اند را بازمی گردانند یا اینکه مانند آبان ماه سال گذشته و پس از مدت ها افزایش قیمت بدون مصوبه قانونی، نتیجه این جلسه تنها تایید این افزایش قیمت و صدور مجوز برای آن است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: گردشبان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19181

به "تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص می شود، بلیت هواپیما دوباره گران می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص می شود، بلیت هواپیما دوباره گران می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید