تعجب FIBA از میانگین قدی بسکتبالیست های ایران

به گزارش دَبی بلاگ، فدراسیون جهانی بسکتبال نوشت: اینکه تیم جوانان ایران تنها یک بازیکن بالای 2 متر و 2 سانت دارد علامت تعجب بزرگی است!

تعجب FIBA از میانگین قدی بسکتبالیست های ایران

به گزارش خبرنگاران، رقابت های جام جهانی بسکتبال جوانان 2021 لتونی، از امروز (شنبه) 12 تیر 1400 شروع شد.

فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) هم به همین منظور گزارشی را درباره تیم های حاضر در این رقابت ها منتشر نموده است که به واسطه این گزارش، نسبت به میانگین قدی بازیکنان ایران ابراز تعجب کرد.

فدراسیون جهانی در خصوص تیم ملی ایران هم نوشت: همواره یکی از اصلی ترین مسائل برای تیم ها در مسابقات زیر 19 سال، مدت زمان لازم برای هماهنگ شدن بازیکنان یک تیم در کنار همدیگر است. موضوعی که برای تیم ایران نگران کننده نیست.

چرا که هر 12 بازیکن ایران در قالب تیم کوچین آمل کنار یکدیگر در لیگ ایران بازی نموده اند. تیمی که صرفا برای حمایت از استعدادها و پرورش آن ها تشکیل شده و سال آینده هم در لیگ حضور خواهد داشت. سرمربی تیم ملی ایران هم محمدرضا نوری همان سرمربی تیم کوچین است.

تیم ایران دارای دو جفت برادر دوقلو (محمدهادی و محمدمهدی لکزایی فرد - امیرحسین و نصرت الله یازرلو) است. سورنا علیزاده هم در اردوی بسکتبال بدون مرز آسیا سال 2019 با تیم ایران شرکت کرد و پارسا فلاح کاپیتان این تیم هم در ریباندینگ تیم کوچین را یاری کرد و دومین گلزن برتر بود.

باید دید که آیا این تداوم برای جبران کمبود استعداد و نخبگان کافی است یا خیر - در فهرست ایران فقط یک بازیکن بالای 2.02 متر وجود دارد - که همچنان یک علامت تعجب عظیم است!

تیم ملی ایران ساعت 22:30 امشب باید به مصاف تیم ملی صربستان برود. ایران در گروه B با تیم های لتونی (میزبان)، صربستان و پورتوریکو هم گروه است.

منبع: ایسنا

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18655

به "تعجب FIBA از میانگین قدی بسکتبالیست های ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعجب FIBA از میانگین قدی بسکتبالیست های ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید