تخصیص 25 میلیارد تومان بودجه به دانشگاه فنی و حرفه ای

به گزارش دَبی بلاگ، در راستای اجرای قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته، در مجموع اعتبار ابلاغی به مبلغ 25 میلیارد تومان به دانشگاه فنی و حرفه ای تخصیص خواهد یافت.

تخصیص 25 میلیارد تومان بودجه به دانشگاه فنی و حرفه ای

به گزارش خبرنگاران، در راستای اجرای قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته، دانشگاه فنی و حرفه ای به دلیل گستره جغرافیایی در سطح کشور، اعتبار ابلاغی به مبلغ 250 میلیارد ریال و با میانگین 63 درصد تخصیص در 15 استان دریافت کرد.

استانهای فارس، اصفهان، ایلام، گیلان، زنجان، چهارمحال و بختیاری، همدان، لرستان، البرز، خراسان شمالی، مرکزی، سیستان و بلوچستان، قم، بوشهر و خوزستان با موضوع احداث آموزشکده، خوابگاه و فضاهای آموزشی، توسعه و تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه های مراکز، تعمیرات اساسی و خرید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی از این تخصیص بهره مند خواهند شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته در راستای تحقق اصل 48 قانون اساسی، سیاست های کلی و جهت حصول به اهداف چشم انداز و توزیع عادلانه و برطرف تبعیض و تحقق پیشرفت و عدالت از سوی با تصویب مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف نموده در توزیع منابع عمومی به نحوی عمل کند که فاصله شاخص برخورداری شهرستان های کمتر توسعه یافته از سطح متوسط کشور به سطح متوسط کشوری نزدیک شده و توازن ایجاد گردد که سه درصد از اعتبارات بودجه عمومی دولت در قالب ردیف معین، تحت همین عنوان معین شده و تخصیص می یابد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2897

به "تخصیص 25 میلیارد تومان بودجه به دانشگاه فنی و حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 25 میلیارد تومان بودجه به دانشگاه فنی و حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید