بیش از 500 درخواست تازه برای عضویت در شبکه آزمایشگاهی ارائه شد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، از ابتدای سال 99 تا به امروز بیش از 500 درخواست نو عضویت آزمایشگاه ها در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ارائه شده است.

بیش از 500 درخواست تازه برای عضویت در شبکه آزمایشگاهی ارائه شد

توسعه پوشش شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از نظر موضوعی و جغرافیایی با پذیرش اعضای تازه یکی از اهدافی است که در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محقق شده است.

انتشار اطلاعات بیش از 400 مجموعه آزمایشگاهی تازه از ابتدای سال 99 تا کنون در پایگاه اینترنتی شبکه و عضویت حدود یک هزار مجموعه آزمایشگاهی در 120 شهر از 31 استان کشور هم به تحقق این موضوع کمک کرده است.

مراکز آزمایشگاهی مستقر در سراسر کشور (به غیر از آزمایشگاه های طبی و بالینی)، بدون محدودیت نوع سازمان خود می توانند برای عضویت در شبکه اقدام کنند. شرط اصلی پذیرش یک مرکز آزمایشگاهی در شبکه، ارایه خدمات به عموم مشتریان است.

اگر آزمایشگاه نسبت به مشتریان به صورت انتخابی عمل نکند، میزان و چگونگی ارایه خدمات آن بررسی می شود و در صورت دارا بودن شرایط و امضای تفاهم نامه همکاری، عضو آزمایشی شبکه خواهد شد. طی دوره عضویت آزمایشی، آزمایشگاه نسبت به ثبت اطلاعات در شبکه اقدام می کند و با قوانین و دستورالعمل های شبکه آشنا خواهد شد.

در پایان دوره آزمایشی، گزارش عملکرد آزمایشگاه ارزیابی می شود و در صورت کسب حداقل امتیاز لازم، عضویت آزمایشگاه در شبکه به صورت فعال خواهد شد. تمدید این عضویت به عملکرد آزمایشگاه در شبکه وابسته است که بر اساس ارزیابی سالانه سنجیده می شود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18945

به "بیش از 500 درخواست تازه برای عضویت در شبکه آزمایشگاهی ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 500 درخواست تازه برای عضویت در شبکه آزمایشگاهی ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید