بهره وری از ظرفیت های فردیس به منظور ایجاد اشتغال و توسعه گرشگری

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فردیس، در نشست با فرماندار این شهرستان از طرح ها و برنامه های این اداره در مورد بهره وری بیشتر از توانمندی های این شهرستان برای ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری اطلاع داد.

بهره وری از ظرفیت های فردیس به منظور ایجاد اشتغال و توسعه گرشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، عباس نوری دوشنبه 22 اردیبهشت 99 در حاشیه این نشست، گفت: در این نشست در مورد توسعه صنایع دستی و پیشبرد طرح ها و برنامه های گردشگری از جمله پیگیری پروژه عظیم گردشگری سلامت (که از مهم ترین پروژه های درمانی در استان است)، ایجاد شهرک صنایع دستی و نیز تشکیل اتحادیه تعاونی صنایع دستی برای هنرمندان و حل مشکل بیمه و مسکن آن ها گفت و گو کردیم.

او اضافه نمود: همچنین در راستای رونق بخشیدن به طرح های گردشگری و میراث فرهنگی این شهرستان در جهت پیگیری طرح ها و برنامه هایی مانند ایجاد موزه عظیم البرز در این شهرستان و ایجاد یک مجتمع رفاهی گردشگری در روستای فرخ آباد توافق های انجام شد و مقرر شد در جلسه های بعدی به طور جدی و با حضور مسئولان دیگر شهرستان و استان، این موضوع پیگیری و اجرا گردد.

نوری ادامه داد: شهرستان فردیس یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های استان البرز است و با وجود ظرفیت های بالا در حوزه صنایع دستی و گردشگری و ایجاد زمینه لازم برای اشتغال هنرمندان و برطرف موانع پیشرو و همچنین مهیا کردن زمینه لازم برای توسعه و زیرساخت های گردشگری می توان این شهرستان را به عنوان یکی از مهم ترین شهرستان های استان البرز در زمینه های گردشگری و صنایع دستی بیان کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8690

به "بهره وری از ظرفیت های فردیس به منظور ایجاد اشتغال و توسعه گرشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره وری از ظرفیت های فردیس به منظور ایجاد اشتغال و توسعه گرشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید