برنامه کمیته المپیک برای پیگیری برنامه های المپیکی فدراسیون ها

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بر اساس آنچه در ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی به تصویب رسید، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک و علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه ورزش وزارت ورزش افرادی به نمایندگی از این دو نهاد (کمیته و وزارت) مسئول آنالیز برنامه های فدراسیون ها برای بازی های المپیک شدند.

برنامه کمیته المپیک برای پیگیری برنامه های المپیکی فدراسیون ها

این کمیته دو نفره، آنالیز برنامه های المپیکی فدراسیون ها را با فدراسیون های شانس مدال شروع کرد. کاراته، تکواندو، کشتی (فرنگی و آزاد)، وزنه برداری و شمشیربازی رشته هایی بودند که نمایندگان آنها در نشست های این کمیته شرکت کردند تا برای المپیک توکیو اعلام برنامه داشته باشند.

در تقسیم بندی صورت گرفته برای فدراسیون ها و به جز این پنج رشته که به عنوان شانس مدال در دسته اول قرار گرفته اند، سایر رشته ها و فدراسیون ها در دو گروه دیگر تقسیم شده اند؛ گروه دوم ویژه رشته هایی است که در آنها امید به نتیجه گیری و مدال آوری تک چهره ها است مانند تیراندازی و دوومیدانی و گروه سوم که ورزشکاران شان صرفا کسب سهمیه می نمایند.

کمیته دو نفره آنالیز برنامه های المپیکی فدراسیون ها قرار است نشست های خود را از این پس با رشته های گروه دوم ادامه دهد. نشست با این دسته فدراسیون ها از هفته آینده شروع می گردد ضمن اینکه آنالیز برنامه های فدراسیون های شانس مدال محدود به نشست های برگزار شده قبل، نمی گردد. در خصوص این فدراسیون ها نشست های دوباره ای برگزار خواهد شد.

همچنین نشست آنالیز برنامه فدراسیون های گروه سوم بعد از نوروز 98 انجام خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 216

به "برنامه کمیته المپیک برای پیگیری برنامه های المپیکی فدراسیون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه کمیته المپیک برای پیگیری برنامه های المپیکی فدراسیون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید