برنامه دیدار های هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان

به گزارش دَبی بلاگ، هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان امروز (آدینه) با برگزاری 6 دیدار پیگیری می گردد.

برنامه دیدار های هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان

به گزارش ، هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان آدینه 19 مهر ماه ساعت 10 صبح با برگزاری 6 دیدار پیگیری می گردد. بازی های این هفته در شهر های بم، ارومیه، ایلام، کرج و اصفهان برگزار خواهد شد. با توجه به اخبار نقل و انتقالاتی که از لیگ بانوان منتشر شده است و حاکی از پخش شدن بازیکنان خوب لیگ در تیم های مختلف است، به نظر می رسد شاهد لیگ باکیفیت و جذابی در فصل پیش رو خواهیم بود. تیم زاگرس شیراز در آخرین لحظات انصراف خود را به دلیل نبود حمایت های اقتصادی کافی بیان کرد، به همین خاطر لیگ با حضور 11 تیم برگزار می گردد که در هفته نخست تیم پارس جنوبی بوشهر استراحت می نماید.

شهرداری بم - ملوان بندرانزلی

در اولین دیدار از هفته نخست لیگ برتر 98، قهرمان فصل گذشته فوتبال بانوان میزبان تیم ملوان خواهد بود. تیم بم که در فصل جدید ترکیب بازیکنان فصل پیش خود را حفظ نموده است، در بازی روز آدینه با بازیکنان فصل پیش خود به مصاف ملوان می رود، گفتنی است که تیم شهرداری بم دیگر زهرا خواجوی دروازه بان فصل گذشته خود را در اختیار ندارد و با دروازه بان دیگری این فصل را شروع می نماید. تیم ملوان هم در فصل جدید خیلی از بازیکان و اعضای کادر فنی سال گذشته خود را از دست داده است از جمله سارا قمی بازیکن مطرح این تیم و مریم ایراندوست سرمربی فصل پیشین ملوان. این تیم با سرمربیگیری اعظم غلامی و حضور بازیکنان بومی فصل جدید را شروع می نماید.

سپاهان اصفهان - آذرخش کردستان

در دومین دیدار از هفته نخست شاهد تقابل سختی بین 2 تیم سپاهان اصفهان و آذرخش کردستان خواهیم بود. نقطه عطف این بازی حضور سرمربی فصل گذشته سپاهان یعنی سمیه شهبازی و بازیکنان فصل گذشته زردپوشان در تیم آذرخش کردستان است. راهنمایی تیم سپاهان بعد از رفتن شهبازی به بیان محمودی داده شده است.

همیاری آذربایجان غربی - شهرداری سیرجان

در سومین دیدار از هفته نخست تیم همیاری آذربایجان غربی میزبان نائب قهرمان فصل پیشین لیگ یعنی شهرداری سیرجان است. سیرجانی ها که ترکیب فصل گذشته خود را حفظ نموده اند با راهنمایی معصومه دنیا نجاتی به مصاف هفته نخست رقابت ها می روند.

پالایش گاز ایلام - ذوب آهن اصفهان

در چهارمین دیدار از هفته نخست لیگ تیم پالایش گاز ایلام میزبان تیم رده چهارمی ذوب آهن اصفهان خواهد بود. ذوب آهن و پالایش که در فصل گذشته با حواشی زیادی روبه رو بودند، در فصل جدید برای ارائه یک بازی ارزنده به مصاف یکدیگر می روند. همچنین گفتنی است که تیم ذوب آهن بیان محمودی سرمربی فصل پیشین خود و تعدادی از بازیکنانش را در فصل جدید با خود به همراه ندارد.

هیئت فوتبال البرز - آویسا خوزستان

در آخرین دیدار از هفته نخست لیگ 2 تیم هیئت البرز و آویسا خوزستان به مصاف یکدیگر می روند. این 2 تیم به عنوان صدرنشین لیگ دسته یک سال گذشته به لیگ برتر راه پیدا کردند و در اولین دیدار باید به مصاف یکدیگر بروند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3162

به "برنامه دیدار های هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه دیدار های هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید