با این حرکت افتادگی شکم تان را از بین ببرید

به گزارش دَبی بلاگ، اگر می خواهید شلی شکم تان را از بین ببرید اما وقت کافی برای ورزش کردن ندارید راه چاره را می توانید از ژاپنی ها بیاموزید. این ورزش سریع و ساده که توسط یک متخصص کاهش وزن ژاپنی به اشتراک گذاشته شده است در عرض 3 هفته شکم شل را به یک شکم صاف تبدیل می نماید. تاثیر این ورزش به خاطر تمرکز بر کشش عضلات شکم و پشت است و مانع از جذب چربی های بیشتر در این قسمت ها می گردد.

با این حرکت افتادگی شکم تان را از بین ببرید

برای این که شکم صافی داشته باشید با استفاده از راهنمای مرحله به مرحله زیر این ورزش را انجام دهید.

مرحله اول: آغاز

بهتر است قبل از انجام هر ورزشی ابتدا حرکات کششی انجام داده و بدن را گرم کنید. بعد از گرم شدن صاف بایستید و دست ها را روی کمر قرار دهید. برای جلوگیری از آسیب دیدن پاها روی مت و یا روی فرش این ورزش را انجام دهید.

مرحله دوم: آمادگی

برای حفظ تعادل دست ها را روی کمر قرار داده و پاها را بیشتر از عرض شانه ها باز کنید. انگشت های پا باید به جهت بیرون قرار بگیرند.

مرحله سوم: خم شدن به سمت پایین

دست ها را روی زانوها قرار دهید و زانوها را خم کنید. کشش عضلات را احساس می کنید. مراقب باشید که این حرکات را آهسته انجام دهید و فشار روی عضلات را احساس کنید.

مرحله چهارم: چرخش

در این مرحله عضلات هسته ای شکم درگیر می شوند. به جلو خم شوید شانه راست را به سمت چپ بچرخانید به طوری که شانه چپ به سمت عقب چرخیده گردد. باید کشش را روی عضلات پشت، کمر و ران ها احساس کنید. به مدت 3 ثانیه در این حالت بمانید و دوباره به حالت قبل برگردید.

مرحله پنجم: تنفس

قبل از آغاز مرحله بعد یک نفس عمیق بکشید.

مرحله ششم: تکرار

مرحله چهارم را در جهت مخالف تکرار کنید و شانه چپ را به سمت راست بچرخانید. شانه راست باید به سمت عقب چرخیده گردد. این تمرین انعطاف پذیری بدن را تقویت می نماید و عضلاتی که روی آن ها متمرکز شده اید را سفت می نماید.

این حرکت ورزشی را در 2 ست 10 مرتبه ای تکرار کنید تا به نتیجه برسید. البته برای این که زودتر به نتیجه برسید باید همراه با این ورزش برنامه غذایی سالمی هم داشته باشید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: بدونیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3468

به "با این حرکت افتادگی شکم تان را از بین ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این حرکت افتادگی شکم تان را از بین ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید