بایدن در نظرسنجی ها از ترامپ پیشی گرفت

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا اظهار داشت: نظرسنجی شبکه تلویزیونی سی ان ان که امروز چهارشنبه منتشر شد نشان می دهد که جو بایدن معاون پیشین رئیس جمهوری آمریکا به بالاترین اقبال از ماه آوریل امسال میلادی در میان رأی دهندگان دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 دست یافته است.

بایدن در نظرسنجی ها از ترامپ پیشی گرفت

بر اساس این نظرسنجی، بایدن توانسته 34 درصد حمایت رای دهندگان دموکرات یا آن هایی که به سوی دموکرات ها گرایش دارند را جلب کند.

بر اساس نظرسنجی شبکه تلویزیونی سی ان ان، پس از او، الیزابت وارن سناتور ایالت ماساچوست و برنی سندرز سناتور ایالت ورمانت با 19 و 16 درصد مقام های دوم و سوم را در اختیار دارند.

این نظرسنجی نشان می دهد که بایدن از ماه آوریل توانسته حمایت دموکرات های محافظه کار و میانه رو و همچنین اقلیت های مذهبی و قومی و همچنین رای دهندگان مسن را به دست آورد.

گفتنی است که دونالد ترامپ پیش از این در مکالمه ای تلفنی با رئیس حمهوری اوکراین خواهان پیگیری پرونده فعالیت های پسر جو بایدن شده بود که پس از برملا شدن مکالمه، این ماجرا به رسوایی اوکراین گیت شهرت یافت و آغازگر فرآیند استیضاح دونالد ترامپ شد.

دموکرات های آمریکا ترامپ را متهم به پرونده سازی برای رقیب انتخاباتی خود یعنی جو بایدن می نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3508

به "بایدن در نظرسنجی ها از ترامپ پیشی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن در نظرسنجی ها از ترامپ پیشی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید