باقری نیا: کسی که برنامه لیگ یک را تنظیم می نماید برای همین کشور است؟

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: هدف گذاری ما بازگشت به لیگ برتر است و این امر دشواری نیست.

باقری نیا: کسی که برنامه لیگ یک را تنظیم می نماید برای همین کشور است؟

مجید باقری نیا، سرمربی تیم استقلال خوزستان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم خود گفت: وضعیت برای تیم ما آن طور که فکر می کردیم پیش نرفت و انتظار نتایج بهتری را داشتیم. تیم ما خوب فوتبال بازی می نماید اما در تمام کردن موقعیت ها مشکل داریم، مصدومیت های مان زیاد شده و در بازی ها بدشانسی می آوریم. با این وجود زمان زیادی طول نمی کشد که از این حال در بیاییم.

او با بیان این که بازی اخیر به لطف داور به تساوی کشیده شد گفت: در دیدار تیم ما با شهرداری تبریز اشتباهات داوری بود که نتیجه را به تساوی کشاند. ما به داور اعتراض خود را اعلام کردیم اما به جایی راه پیدا نکرد.

باقری نیا با گلایه از برنامه ریزی سازمان لیگ ایران گفت: بعد از هفته هشتم رقابت های لیگ یک، تیم ها 11 روز زمان برای استراحت دارند، اما از هفته نهم به بعد، بین هر بازی تنها 5 روز زمان برای استراحت قرار دادند و این اصلا برای تیم ها کافی نیست. نباید لیگ یک را با لیگ برتر مقایسه نمایند. شهرهایی که ما به آن ها سفر می کنیم ممکن است فرودگاه نداشته باشند و ما ممکن است ساعت ها در اتوبوس سفر کنیم تا به شهر محل بازی برسیم. اگر همه این چیزها را در نظر بگیریم واقعا این زمان 5 روزه برای استراحت کافی نیست. آیا واقعا کسی که برنامه بازی ها را تنظیم می نماید برای همین کشور است؟

سرمربی استقلال خوزستان در خاتمه فاصله تیم خود را با صدرنشین جدول کم دانست و گفت: هدف گذاری ما بازگشت به لیگ برتر است و 10 امتیاز آن قدر زیاد نیست که ما را ناامید کند. اگر از این هفته پیروزی های خود را آغاز کنیم، صعود چیز دشواری نخواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3094

به "باقری نیا: کسی که برنامه لیگ یک را تنظیم می نماید برای همین کشور است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری نیا: کسی که برنامه لیگ یک را تنظیم می نماید برای همین کشور است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید