ای اف سی: ایران با عملکرد خوبش بوسنی را تحت تاثیر قرار داد

به گزارش دَبی بلاگ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به ارزیابی دومین ملاقات ایران تحت راهنمایی دراگان اسکوچیچ پرداخت.

ای اف سی: ایران با عملکرد خوبش بوسنی را تحت تاثیر قرار داد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم های ملی ایران و بوسنی از ساعت 20:30 پنج شنبه در ملاقاتی محبت آمیز در استادیوم آسیم فرهاتوویچ شهر سارایوو، پایتخت بوسنی به میدان رفتند. این ملاقات در نهایت با رجحان 2 بر صفر تیم ملی ایران در زمین بوسنی انتها یافت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به ارزیابی دومین ملاقات ایران تحت راهنمایی دراگان اسکوچیچ پرداخت و نوشت: تیم ملی فوتبال ایران در دومین ملاقات خود امیدوارکننده ظاهر شد و توانست بوسنی را در زمین خود با دو گل شکست دهد.

پس از نیمه اول که بسیار نزدیک و بدون گل در پایتخت بوسنی به سرانجام رسید، کاوه رضایی - که در تیم شارلوا در بلژیک بازی می نماید - فقط چند ثانیه بعد از آغاز نیمه دوم و با ضربه پای چپ از درون محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد.

دفاع منظم ایران دست یافتن به گل تساوی را برای تیم اروپایی سخت کرد و مهدی قائدی بازیکن تعویضی نیمه دوم با یک ضربه زاویه بسته در وقت اضافه رجحان تیم آسیایی را مهر و موم کرد.

اسکوچیچ امیدوار است که ایران هم چنان به پیروزی برسد و فرایند خوب خود را برای ازسرگیری مقدماتی آسیا برای جام جهانی قطر 2022 و جام ملت های آسیا 2023 ادامه دهد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13352

به "ای اف سی: ایران با عملکرد خوبش بوسنی را تحت تاثیر قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ای اف سی: ایران با عملکرد خوبش بوسنی را تحت تاثیر قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید