این سه امتیاز برای استقلال از نان شب واجب تر بود

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم نیز پیروز شد حریفش ماشین سازی را با یک گل شکست دهد تا دومین پیروزی متوالی اش بعد از تساوی مقابل سایپا را به دست آورده باشد.

این سه امتیاز برای استقلال از نان شب واجب تر بود

ایوب اصغرخانی در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اشاره به این بازی گفت: در مجموع بازی پر هیجانی را از دو تیم ندیدیم. هدف ماشین سازی کاملاً معین بود آنها می خواستند دست خالی تهران را ترک ننمایند و این کاملاً طبیعی بود و حق آنها بود که به دنبال یک امتیاز باشند.

وی افزود: استقلال هم باتوجه به توقف پرسپولیس در اصفهان باید این بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشت تا امیدهایش برای قهرمانی زنده گردد. شاید این موضوع باعث شد تا قدری هم استرس و احتیاط چاشنی کار آبی پوشان گردد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال قدری سخت، اما به آنچه که استحقاقش را داشت و آن را هدف قرار داده بود رسید. یعنی دریافت هر سه امتیاز بازی و این باعث می گردد تا آنها چهار هفته سرانجامی را با جدیت بیشتری دنبال نمایند.

اصغرخانی بیان داشت: دیدارهایی که پرسپولیس مقابل سپاهان و تراکتورسازی پیش رو دارد بسیار مهم است و احتمال اینکه آنها در این بازی ها هم امتیازاتی از دست بدهند وجود دارد. این بازی ها شاید کلیدی برای معین قهرمان این فصل لیگ برتر باشد.

وی افزود: چه بسا این بازی هایی که به آن اشاره کردم باعث گردد استقلال در سرانجام این فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد. البته منوط به اینکه این هفته بتواند بر پدیده غلبه نموده تا یکی از بازی های شش امتیازی دیگر را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 827

به "این سه امتیاز برای استقلال از نان شب واجب تر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این سه امتیاز برای استقلال از نان شب واجب تر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید