اهمیتی که دستگاه های ترانسفورماتور از نظر بهره برداری مالی دارند

به گزارش دَبی بلاگ، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی گفت: دستگاه ترانسفورماتور اهمیت زیادی از نظر بهره برداری اقتصاد دارد به طوری که در صورت خرابی هزینه زیادی برای شرکت ها به دنبال خواهد داشت.

اهمیتی که دستگاه های ترانسفورماتور از نظر بهره برداری مالی دارند

اسحاق فرجی در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران با اشاره به پروژه آنالیز مسائل و مسائل در حوزه بارگذاری ترانسفورماتورها و معین درصد بارگذاری بهینه ترانس در مناطق سردسیر و گرمسیر فارس اظهار کرد: در فرضیه این پروژه هدف و توضیح مختصری از ترانسفورماتورها عنوان می گردد که پست های هوایی و زمینی توزیع برق مانند سلول های زنده یک بافت شهری وظیفه دریافت انرژی از شبکه برق و تزریق آن در نقاط مختلف مصرف را برعهده دارند.

وی اضافه نمود: ترانسفورماتور دستگاهی گرانقیمت و از نظر بهره برداری مالی اهمیت ویژه ای دارد و اهمیت این دستگاه در شبکه های قدرت آنچنان بالاست که در صورت خرابی این دستگاه، هزینه بسیار زیادی ناشی از عدم انتقال و توزیع را برای شرکت ها به دنبال خواهد داشت.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی توضیح داد: به همین دلیل در طراحی احداث ترانسفورماتور باید علاوه بر مسائل مهندسی، جنبه های مختلف فنی مالی ترانسفورماتور و توزیع نیز مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیغام/4078/

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6858

به "اهمیتی که دستگاه های ترانسفورماتور از نظر بهره برداری مالی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیتی که دستگاه های ترانسفورماتور از نظر بهره برداری مالی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید