انتاریو در اولین پذیرش مختص شاغلان بخش تکنولوژی، برای بیش از 1600 متقاضی دعوتنامه صادر کرد

به گزارش دَبی بلاگ، همانطور که قبلا در وبسایت و شبکه های اجتماعی خبرنگاران منتشر شد، اوایل ماه جاری میلادی، برنامه مهاجرت استانی استان انتاریو گفت که قصد دارد پذیرشی مختص متقاضیان اکسپرس انتری شاغل در مشاغل تکنولوژی برگزار کند. حالا بعد از گذشت روزها اولین پذیرش مختص متقاضیان شاغل در بخش تکنولوژی را در 12 جولای برگزار کرده است.

انتاریو در اولین پذیرش مختص شاغلان بخش تکنولوژی، برای بیش از 1600 متقاضی دعوتنامه صادر کرد

در این پذیرش برای هزار و 623 متقاضی اکسپرس انتری که دارای سابقه کار در مشاغل مربوطه بودند دعوتنامه جهت تقاضا برای انتخاب شدن از طرف استان و متعاقبا اقامت دائم کانادا صادر شد. امتیاز متقاضیانی که در این پذیرش دعوتنامه صادر کردند در سیستم جامع رتبه بندی بین 439 تا 459 بود و آنها پروفایل اکسپرس انتری خود را بین 12 جولای 2018 تا 12 جولای 2019 ایجاد کرده بودند.

اولین گام: ورود در صف انتظار اکسپرس انتری

متقاضیان شاغل در بخش تکنولوژی و کامپیوتر، چنانچه مایل باشند در این نوع پذیرش ها پذیرفته شوند، باید در گام نخست پروفایل معتبر خود را در Federal Skilled Worker Class یا در Canadian Experience Class ثبت کنند؛ هر دوی این دسته ها از طریق سیستم اکسپرس انتری فدرال مدیریت می شوند.

همه متقاضیان بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، سابقه کار دارای مهارت و تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه در سیستم جامع رتبه بندی امتیاز کسب می کنند. متقاضیانی هم که از طرف استان انتخاب شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی کسب خواهند کرد. تا اینجای سال 2019، حداقل امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری بین 438 و 470 متغیر بوده و البته 450 امتیاز رایج ترین امتیاز بوده است.

فرایند و شرایط پذیرش های مختص تکنولوژی (Tech Draws)

در استان انتاریو شهرهای تورنتو، اتاوا و کیچنر- واترلو واقع شده اند؛ این شهر قطب تکنولوژی استان انتاریو شمرده می شوند و از این لحاظ تقاضا برای کارگران بخش تکنولوژی در انتاریو زیاد است. از سوی دیگر، استان انتاریو مانند بقیه استان ها و نواحی کانادا در حال حاضر با کمبود نیروی کار در این حوزه روبرو است. برآورد می گردد که تا سال 2021 کانادا به 220 هزار کارگر ماهر در بخش فناوری ارتباطات و اطلاعات نیاز داشته باشد.

برنامه مهاجرت استانی انتاریو از راستا اولویت های سرمایه انسانی برای جستجو در صف انتظار اکسپرس انتری و پیدا کردن متقاضیانی که واجد شرایط و معیارهای خاص فدرال و استانی هستند استفاده می کند. برنامه مهاجرت استانی انتاریو در صف انتظار اکسپرس انتری در پی متقاضیان واجد شرایطی که در یکی از شش شغل زیر دارای سابقه کار هستند می گردد:

  • طراحان و توسعه دهندگان نرم افزار - NOC 2173
  • برنامه نویسان کامپیوتر و توسعه دهندگان رسانه های اینترکتیو - NOC 2174
  • مهندسان کامپیوتر - NOC 2147
  • طراحان و توسعه دهندگان وب - NOC 2175
  • تحلیلگران سامانه داده ها و مدیران دیتا - NOC 2172
  • مدیران سیستم های اطلاعات و کامپیوتر - NOC 0213

به نمونه های فرضی زیر از متقاضیان اکسپرس انتری که پذیرش 12 جولای مختص شاغلان بخش تکنولوژی/کامپیوتر دعوتنامه دریافت کرده اند توجه فرمایید:

آنیتا و شایان متاهل هستند؛ آنها به ترتیب 29 و 35 سال دارند. هر دوی آنها تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس ادامه داده اند و طی چهار سال اخیر به نام مهندس نرم افزار مشغول به کار بوده اند. آنها همچنین در امتحان آیلتس شرکت کردند و در هر یک از مهارت های زبانی نمره 8 کسب نمودند. نه آنیتا و نه شایان تا به حال در کانادا نه کار کرده اند و نه تحصیل. ورود آنها به صف انتظار اکسپرس انتری با تقاضای آنیتا شروع شد. از آنجا که امتیاز آنها در سیستم جامع رتبه بندی 440 بود، از طرف استان انتاریو برای آنیتا اعلامیه تمایل یا notification of interest ارسال شد که به این معنی است که آنیتا هم اکنون می تواند در پی فرایند انتخاب شدن از طرف استان انتاریو راه بیفتد. اگر آنیتا از طرف استان انتخاب گردد، 600 امتیاز اضافی کسب می کند و بدین ترتیب امتیاز اکسپرس انتری او 1040 می گردد؛ بدین معنی، در پذیرش بعدی اسپرس انتری آنیتا در اول صف برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا قرار خواهد گرفت.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19924

به "انتاریو در اولین پذیرش مختص شاغلان بخش تکنولوژی، برای بیش از 1600 متقاضی دعوتنامه صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتاریو در اولین پذیرش مختص شاغلان بخش تکنولوژی، برای بیش از 1600 متقاضی دعوتنامه صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید